کارت سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA0410

سانترال پاناسونیککارت سانترال
  • نوع کارت: اتصال دهنده بر روی شبکه
  • قابلیت : لینک کردن
  • دستگاه سازگار: سانترال سری TDA
  • گارانتی : 12 ماه
  • کشور سازنده: ژاپن
شناسه : KX-TDA0410
برچسب:

شرح

کارت سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA0410 محصول کشور ژاپن می باشد. از این کارت اتصال کننده تحت شبکه  مورد استفاده قرار می گیرد. نام دیگر این محصول کارت CTI LINK است که بدین منظور است که برای لینک دو دستگاه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این کارت برای برنامه ریزی تحت شبکه ای می باشد که مرکز تلفن را به شبکه کامپیوتر وصل می کند، به شما این اجازه می دهد که در هر نقطه ای که قرار دارد بتواند به شبکه متصل شود. در نتیجه برنامه ریزی مرکز تلفن خود را می توان انجام دهید.

امکانات

کارت سانترال مدل KX-TDA0410 دارای قابلیت سیستم WAN می باشد، بدین شکل که، به مرکز تلفن خود یک آدرس IP داده می شود و امکان برنامه ریزی از راه دور و مکان های مختلف از طریق شبکه WAN میسر می شود . این کارت سانترال پاناسونیک سازگار و قابلیت نصب و راه اندازی بر روی سیستم های سانترال سری TDA می باشد. لازم به ذکر است این کارت جهت نصب و راه اندازی نیاز به یک اسلات خالی برای قرار گیری بر دستگاه سانترال فوق می باشد .

نکته: برای نصب این کارت حتما باید دستگاه سیستم سانترال خاموش و بعد از نصب این کارت مجدد روشن گردد. در غیر این صورت احتمال اینکه کارت شما بسوزد می تواند وجود داشته باشد.

اطلاعات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
کالر آیدی

پشتیبانی نمی کند

قابلیت کارت

اتصال کننده تحت شبکه, لینک کردن دو مرکز تلفن

دستگاه های سازگار

KX-TDA100, KX-TDA200, KX-TDA600

برند
کشور سازنده

ژاپن

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “کارت سانترال پاناسونیک مدل KX-TDA0410”