۱۰۹,۲۵۰,۰۰۰ تومان

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBA

دستگاه سانترالسانترال پاناسونیک

🔷 ظرفیت: کم ظرفیت

🔷 نوع فناوری: انالوگ و دیجیتال و همگام سازی با تلفن های تحت شبکه پاناسونیک

🔷 تعداد کانال پیش فرض : 8 خط شهری، 24 داخلی آنالوگ، 8 داخلی دیجیتال

🔷 حداکثر افزایش کانال: 80 خط شهری و 160 داخلی

🔷 پشتیبان: کالرآیدی، تلفن گویا، درب بازکن هوشمند و…

- +
شناسه : KX-TDA100DBA
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل kx-tda100dba

 

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل kx-tda100dba محصول کشور ویتنام می باشد. این دستگاه مناسب برای کسب کارهای کوچک تا متوسط می باشد که از ان جه راه راه اندازی یک مرکز تلفن کم ظرفیت مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز تلفن یا سانترال یک مرکز مخابراتی خصوص محسوب می شود که با راه اندازی آن، کسب وکار خود را ارتقاع می دهد.

برای راه اندازی مرکز تلفن توسط این دستگاه سانترال، ابتدا بایستی به دفترچه راهنمای آن توجه بسیاری کرد. در صورتی که سانترال TDA100DBA با تمامی اصول و قواعد خود نصب شود، مدت زیادی کیفیت بالای خود را حفظ نماید.

قیمت سانترال مدل KX-TDA100DBA از نظر اقتصادی می تواند بسیار به صرفه و توجیه پذیر بوده و باعث جلب رضایت اکثر مشتریانی شود که از این دستگاه به عنوان مراکز سانترال خود استفاده می کنند .هنگام خرید این دستگاه حتماً باید ابتدا نیازهای سازمانی خود را شناسایی کرده و سپس با توجه به امکاناتی که سانترال پاناسونیک TDA100DBA در اختیار سازمان می گذارد اقدام به خرید آن نمود. در اینجا سعی شده است تا با بررسی چند مورد از امکانات این دستگاه بتوانیم آگاهی لازم را در هنگام خرید به شما بدهیم.

سانترال مدل KX-TDA100DBA که یکی از محصولات با کیفیت و محصوب برند پاناسونیک محسوب می شود از امکانات زیادی برخوردار است. همانطور که می دانید هر دستگاه سانترالی ظرفیت پیش فرض و انتهایی دستگاه برای برقراری خطوط شهری و داخلی می باشد. این سانترال با مرکز تلفن TDA100D تفاوت زیادی ندارد که فقط ظرفیت اولیه آنهاست که متفاوت دارد.

بر روی اسلات این دستگاه بصورت پیش فرض ۳ کارت سانترال وجود دارد که ظرفیت ابتدایی پوشش می دهد. این دستگاه سانترال به صورت پیش فرض دارای ۸ خط شهری ۳۲ خط داخلی مجزا از هم را راه اندازی نماید.

این ۳۲ خط داخلی شامل ۲۴ داخلی آنالوگ و ۸ داخلی دیجیتال هستند.(البته با در نظر گرفتن قابلیت DXDP تلفن های دیجیتال) این ۸ خط شهری از طریق نصب کارت TDA1180 و ۲۴ خط داخلی آنالوگ از طریق نصب کارت TDA1178 که به صورت پیش فرض بر روی دستگاه وجود دارند امکان پذیر می باشد. لازم به ذکراست که ۸ داخلی دیجیتال هم بر روی کارت MPR دستگاه قرار دارد که با نصب کارت های مختلف می توانیم ظرفیت سانترال TDA100DBA در پشتیبانی از خطوط داخلی و شهری را ارتقاع داد.

حداکثر ظرفیت نهایی این مرکز تلفن با نصب کارت ارتقایی ارائه می دهد، ۸۰ خط شهری مختلف و ۱۶۰ خط داخلی دیجیتال و آنالوگ می باشد. لازم به ذکر است که این ظرفیت در صورتی است ممکن است که کارت های اولیه سانترال را جابجا نکنیم و کارت های مورد نیاز را اضافه کنیم. همچنین کارت های شهری، آنالوگ و کارت آپشنال که بصورت اولیه بر روی آن قرار دارد استفاده نکنیم.

همانند سانترال TDA100D خواهد شد و هیچ تفاوتی با آن نخواهد داشت. وجود پورت USB روی دستگاه باعث می شود تا به راحتی را برنامه ریزی شود و از امکانات مختلف آن در جهت پیشبرد اهداف سازمان و شرکت های مختلف استفاده نماییم. این مدل دستگاه سانترال پاناسونیک به صورت پیش فرض از قابلیت کالر آیدی یا سیستم شماره اندازه برخوردار است، بدین منظور که تلفن های متصل به مرکز قابلیت نمایش شماره تماس ورودی را دارد.

 

تلفن گویا یا منشی تلفن

در بسیاری از شرکت و سازمان ها یکی امکاناتی که امروزه در کسب کار خود نیاز دارند، تلفن گویا می باشد. مجموعه پاناسونیک در راستای پاسخگویی به نیاز های متفاوت مشتریان خود و بالا بردن سطح کیفیت، این قابلیت را نیز به این دستگاه اضافه کرده است. در ای مرکز تلفن پاناسونیک ۲ کانال مجزای تلفن گویا به صورت پیش فرض وجود داردکه شرکت ها علاوه بر مدیریت مناسب تر هزینه ها، در سریع ترین زمان پاسخ مناسبی به خواسته ی مشتریان بدهند.

این سیستم از پردازش صدا نیز پشتیبانی می کند. همچنین توانایی افزایش تلفن های DXDP دیجیتال، پشتیبانی از تجهیزات بی سیم جهت ارتباط تلفنی سیار و … از اصلی ترین ویژگی های این دستگاه سانترال محسوب می شود.

 

کارت های سانترال مناسب

همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد این دستگاه سانترال پاناسونیک مدل kx-tda100dba به صورت پیش فرض از تعداد خطوط شهری، داخلی و قابلیت های کمی برخوردار است. برای افزایش این امکانات بیشتر به این دستگاه یا ارتقاء امکانات پیش فرض بر روی آن است. این دستگاه با ۷ مکان مشخص شده است. همانطور که گفته شد این دستگاه دو کانال پیش فرض تلفن گویا دارد که توسط کارت های TDA0190 ، TDA0192 و TDA0194 ۴ کانال دیگر به دستگاه اضافه می شود.

قابلیت برنامه ریزی از طریق شبکه نیز میسر است، اما به دلیل عدم پشتیبانی از کابل شبکه باید برای برنامه ریزی، بایستی کارت TDA0410 را روی دستگاه نصب نماییم. این دستگاه قابلیت های مختلف یک سانترال تحت شبکه را به صورت پیش فرض ندارد. با نصب کارت های مناسب می توان از فناوریVOIP بهره مند شد.

 

مزایای استفاده از کارت سانترال

با نصب و راه اندازی کارت های TDA0470 و TDA0490 ۱۶ کانال IP در سیستم اضافه می شود و همچنین برای استفاده از بستر VOIP بایستی کارت مربوطه نصب شود. بهتر است بدانید کارت TDA0470 فقط تلفن های سری NT پاناسونیک را فعال می سازد و فاقد پشتیبانی از پروکلSIP و تلفن های SIP است. از مهم ترین کار ت های سانترال که می توان ارتقاء خطوط جهت ارتقاء دستگاه نصب کرد، کارت TDA0181 است که ۱۶ خط شهری در مرکز اضافه می کند.

همچنین برای افزایش تعداد خطوط داخلی دیجیتال بر روی سانترال TDA100DBA نیز می توان از کارت TDA0172 با قابلیت افزایش ۱۶ خط داخلی دیجیتال استفاده نمود. در صورتی می خواهید داخلی آنالوگ بیشتری داشته باشید، از کارت TDA1178 بایستی نصب کرد که ۲۴ داخلی آنالوگ به همراه چراغ پیام و کالر آیدی در مرکز تلفن ایجاد می کند. اگر می خواهید از قابلیت درب باز کن روی سانترال پاناسونیک TDA100DBA استفاده کنید. کافی است تا به راحتی کارت سانترال TDA0161 را روی این دستگاه نصب نمایید.

 

ویژگی های سانترال

♦ فعال سازی خطوط ورودی شهری آنالوگ مخابرات
♦ راه اندازی تلفن های آنالوگ و دیجیتال پاناسونیک
♦ قابلیت تلفن گویا
♦ نصب و راه اندازی آسان و سریع

 

مشخصات تخصصی

• ظرفیت اولیه : ۸ خط شهری، ۸ خط داخلی دیجیتال و ۲۴ خط داخلی آنالوگ
• و ۲ کانال تلفن گویا (منشی تلفن خودکار)
• حداکثر ظرفیت خطوط شهری : ۸۰ پورت
• حداکثر ظرفیت خطوط داخلی : ۱۶۰ داخلی
• تلفن گویا

اطلاعات تکمیلی

وزن 7 کیلوگرم
برند

پاناسونیک

کشور سازنده

ویتنام

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

نوع ظرفیت

پر ظرفیت

نوع تکنولوژی

آنالوگ, تلفن های اختصاصی ای پی پاناسونیک, دیجیتال

خطوط شهری

8 خط شهری

ظرفیت داخلی

24 داخلی آنالوگ, 8 داخلی دیجیتال

کالر آیدی

پشتیبانی می کند

دستگاه های سازگار

تلفن دیجیتال, تلفن های آنالوگ تک خط, تلفن های ای پی پاناسونیک

درفون

امکان پذیر است

نصب پیغام صوتی

امکان پذیر است

خطای نصب

امکان پذیر است

برنامه ریزی هوشمند

دارد

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دستگاه سانترال پاناسونیک KX-TDA100DBA”