دستگاه فکس پاناسونیک KX-MB2061

تلفن پاناسونیکتلفن فکس
  • عملکردها: فکس، چاپ، کپی، اسکن، تلفن
    • حافظه پردازنده: 32 مگابایت
    • سرعت چاپ: 24 صفحه در یک دقیقه
    • سرعت انتقال فکس: 33.6 کیلوبیت بر ثانیه
شناسه : KX-MB2061
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

دستگاه فکس پاناسونیک KX-MB2061

دستگاه فکس پاناسونیک KX-MB2061 با ادغام چند عملکرد پیشرفته  مخصوص مشاغل کوچک، دفاتر و منازل طراحی شده است. این محصول نه تنها شامل فکس، چاپ، اسکن رنگی و کپی است بلکه دارای یک سیستم تلفن با فناوری DECT 6.0 می باشد. این دستگاه مجهز به یم گوشی بی سیم است که قابل ارتقا تا ۶ گوشی دیگر می باشد. کشور مالزی تولید کننده این محصول با کیفیت و پیشرفته است. صفحه ی نمایشگر ۱ سطری اطلاعات مورد نیاز شما برای کار با دستگاه را نشان می دهد. ابعاد دستگاه فکس ۴۳۱* ۴۱۹* ۳۰۴ میلی متر و وزن ۱۱۷۹۳ گرم است. محفظه ای که برای قرار دادن کاغذ ها تعبیه شده دارای ظرفیت ۲۵۰ برگ می باشد.

امکانات دستگاه فکس پاناسونیک KX-MB2061

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-MB2061 قادر است تا ۲۴ برگه را با کیفیت عالی در یک دقیقه چاپ کند. این محصول برای حداکثر بهره وری و چاپ بهینه شده مجهز به یک درایور GDI مبتنی بر Windows است.  دستگاه مدارک را به صورت رنگی و با حداکثر وضوح dpi19200*19200 اسکن می کند. اسناد اسکن شده را می توان به صورت فایل PDF ،JPG ، TIFF یا BMP ذخیره کرد. فکس با فناوری Super G3 اسناد و مدارک را با سرعت ۳۳.۶ کیلوبیت بر ثانیه انتقال می دهد. سرعت مودم برای ارسال مدارک بسیار سریع و کارآمد است و هر صفحه  ۴در ثانیه ارسال می شود. قابلیت Fax Preview امکان مشاهده و ذخیره تمامی فکس ها را در حافظه رایانه فراهم می کند.

این محصول با قابلیت منشی تلفن می تواند تا ۳۰ دقیقه پیام های صوتی دریافتی ، مکالمات صوتی ضبط شده را ذخیره کند. حتی قادر است پیام های صوتی را به صورت خودکار تبدیل به فایل wav و به آدرس ایمیل منتقل کند. در دفترچه تلفن دستگاه فکس می توانید حداکثر ۱۰۰ شماره را ثبت کنید. دسترسی آسان به شماره ها و سهولت در برقراری تماس را با ثبت مخاطبین خواهید داشت. سروس کالرآیدی یا شماره انداز مشخصات تماس ها و فکس های دریافتی را بر روی صفحه نمایشگر نشان می دهد.

دستگاه را می توانید از طریق پورت USB به یارانه متصل کنید. علاوه بر این شامل یک رابط اترنت ۱۰/۱۰۰ Base-TX برای اشتراک گذاری راحت دستگاه در محیط های اداری می باشد. اینگونه با استفاده از یک مرورگر استاندارد اینترنت امکان مدیریت و پیکربندی دستگاه از راه دور را خواهید داشت.

اطلاعات تکمیلی

نوع دستگاه

چاپگر، اسکنر، کپی، فکس، تلفن

جایگاه مصرف

رومیزی

نمایشگر تلفن

1 سطری

رابط کاربری

USB 2.0, شبکه اترنت 10Base-T/100Base-TX

حجم حافظه

32 مگابایت

مرتب سازی الکترونیکی

دارد

شماره گیر خودکار

دارد

فیدر ظرفیت

250 صفحه

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

100 شماره

سرعت چاپ

24 صفحه در یک دقیقه

نهایت رزولوشن

600×600 dpi

نهایت سایز

A4

وضوح اسکنر

600dpix1200dpi (Flatbed)

وضوح تصویر

19200×19200 dpi

استانداردهای دوگانه پشتیبانی

دارد

حافظه فکس

ارسال 150 صفحه, دریافت 110 صفحه

فکس کامپیوتر

دارد

حداکثر نرخ انتقال

33.6 کیلوبیت بر ثانیه

وزن محصول

11793 گرم

برند
نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دستگاه فکس پاناسونیک KX-MB2061”