۹,۷۷۵,۰۰۰ تومان

تلفن هایبرید پاناسونیک KX-AT7730 رنگ مشکی

تلفن پاناسونیکتلفن هایبرید

نمایشگ تک سطری

دارای حالت کنفرانس

دارای قابلیت تنظیم آهنگ زنگ

دارای حالت سکوت

دارای اسپیکر دیجیتالی

حالت نصب روی دیوار

دسترسی سریع به شماره ها

دارای جک هدفون

- +
شناسه : KX-T7730-1
برچسب: جدیدترین محصولات

شرح

معرفی و بررسی

تلفن پاناسونیک kx-at7730

 

تلفن پاناسونیک kx-at7730 با امتیازها و امکاناتی که دارد از محبوب ترین و پرفروش ترین تلفن های برند پاناسونیک محسوب می شود. این محصول ساخت کشور ویتنام می باشد. این تلفن هایبرید با قیمت مناسب یک تلفن مدیریتی است که برای همه مشاغل پیشنهاد می شود. به دلیل ظاهری شیک و کارای های که دارد مناسب برای سازمان ها و شرکت ها می باشد. این تلفن سانترال برای کارهای اپراتوری نیز پیشنهاد بسیار خوبی است.

تلفن هایبرید پاناسونیک دارای کلیدهای انتقال تماس، بی صدا کردن، تماس مجدد، بلندگو، هدایتگر، کلید قابل برنامه ریزی  برای راحتی کار کاربر می باشد. با ۱۲ کلید قابل برنامه ریزی از عملکردهای یک لمسی از جمله گزینه (Direct Station Selection) لذت خواهید برد. کلید ها را می توانید برای دسترسی مستقیم به خطوط شهری و داخلی تنظیم کنید.

کلیدها دارای چراغ BLF دو رنگ قرمز و سبز می باشد. این چراغ ها جهت نشان دادن وضعیت خطوط تعبیه شده است. بلندگوی این تلفن هایبرید با کیفیت  HD و مناسب در نوع خود می باشد و مکالماتی شفاف را ارائه می دهد. با قابلیت قطع صدای میکروفن (Mute) می توانید بدون اینکه صدای شما را مخاطب بشنود، صدای او را گوش کنید.

تلفن هایبرید پاناسونیک KX-AT7730 دارای ویژگی Do Not Disturb یا مزاحم نشوید می باشد. این قابلیت نوع پیشرفته حالت سکوت می باشد. بدین صورت که می توانید مخاطبینی را انتخاب کنید تا فقط صدای تماس آنان را بشنوید. تلفن هایبرید پاناسونیک KX-AT7730 دارای قابلیت کنفرانس برای برگزاری یک میز گرد ۳ نفره می باشد. با این ویژگی می توانید گفتگوی کاری برای تبادل اطلاعات با همکاران را داشته باشید. همچنین این قابلیت به دفاتر شلوغ کمک می کنند تا بهره وری بیشتری در برقراری ارتباطات داشته باشند

دفترچه تلفن و کالرآیدی محصول بسته به دستگاه سانترال پشتیبان دارد. تلفن هایبرید پاناسونیک مدل KX-AT7730 دارای صفحه نمایش ۱ سطری با قابلیت نشان دادن ۱۶ کاراکتر می باشد. همچنین اطلاعات مفیدی مانند وضعیت تماس، تاریخ و زمان و مدت زمان تماس را نشان می دهد. تلفن هایبرید مدل پاناسونیک KX-AT7730 سازگار با سانترال های سری TEMو TES و همچنین با سانترال های سری TDAو TDEو NS است.

اطلاعات تکمیلی

وزن محصول

810 گرم

نوع تلفن

رومیزی با سیم

کشور سازنده

ویتنام

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

انتخاب مستقیم ایستگاه

دارد

Co

12 کلید

دکمه میانبر

4 کلید

کلیدهای اضافی

4 کلید

چراغ وضعیت خطوط

دارد

نمایشگر تلفن

1 سطری

کالر آیدی

بر اساس پشتیبانی مرکز سانترال

دفترچه تلفن

بر اساس پشتیبانی مرکز سانترال

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

دسترسی به شماره

دارد

ذخیره تماس دریافتی

دارد

ذخیره تماس خارجی

دارد

جک هدفون

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

نصب دیواری

دارد

دستگاه های سازگار

سری KX-TDA ، KX-TDE و KX-NCP

رنگ

مشکی

برند

پاناسونیک

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن هایبرید پاناسونیک KX-AT7730 رنگ مشکی”
ممکن است دوست داشته باشید