۵۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500

دستگاه سانترالسانترال پاناسونیک
  • ظرفیت: کم ظرفیت
  • نوع فناوری: آنالوگ
  • تعداد کانال: 6 ترانک آنالوگ،4داخلی دیجیتال و 16 داخلی آنالوگ
  • پشتیبان: پروتکل SIP  و…
  • دستگاه سازگار: تلفن های آنالوگ و دیجیتال
- +
شناسه : KX-NS500
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

سانترال پاناسونیک kx-ns500

 

سانترال پاناسونیک kx-ns500 یک سیستم مخابراتی خصوصی برای شرکت هایی که حداکثر ۲۵۰ پرسنل در بردارد. این دستگاه محصول کشور ویتنام است و از ۶ ترانک آنالوگ و ۱۸ داخلی پشتیبانی می کند. بنابراین می توانید حداکثر ۲۸۰۰ واحد داخلی در یک شرکت راه اندازی کنید.

به همین سبب از برنامه های داخلی آن مانند راه حل مرکز تماس، تلفن همراه و سیستم نامه های صوتی استفاده کنید. چنانچه نیاز به افزایش راندمان کاری در مجموعه خود هستید و رضایت مشتری برایتان حائز اهمیت است، این سیستم IP  بهترین گزینه می باشد.

مرکز تلفن دستگاه KX-NS500 به صورت پیش فرض دارای ۱۶ داخلی آنالوگ و ۴ داخلی دیجیتال می باشد. با اتصال کارت سانترال مدل KX-NS5130 به سه شلف دیگر مانند KX-NS520 می توانید ظرفیت را به حداکثر برسانید. به عنوان مثال در شرکت خود ۲۹۲ داخلی آنالوگ، دیجیتال و یا تحت شبکه داشته باشید، با نصب ۴ کارت DLC16 را بر روی دستگاه NS500 و سه شلف NS520 نصب کنیم.

در نتیجه ۹۶ داخلی SIP را فعال کرده اید، اما اگر نیاز به ۱۲۸ داخلی SIP است. باید ۳ کارت دی ال سی ۱۶ را بر روی سانترال و سه شلف نصب شود. دانستن این نکته خالی از لطف نیست که کارت های داخلی IP و یا SIP می توانند ۳۲ داخلی را پشتیبانی کنند. با راه اندازه مرکز تلفن توسط دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-NS500 و اتصال کارت ها، حداکثر ۱۲۸ داخلی تحت شبکه دارید.

در ابتدای این دستگاه از ۶ خط شهری پشتیبانی می کند. با اتصال یک کارت ۶ درگاه شهری (LCOT) را که از طریق سوکت شبکه می تواند ۶ خط شهری دیگر دریافت نماید. اگر می خواهید ۴۸ خط شهری آنالوگ در مرکز تلفن داشته باشید، باید بر روی هر یک از شلف های NS520 دو کارت شهری LCOT را نصب کنید. پایه اصلی مرکز تلفن NS500 را به صورت IP طراحی کرده اند و توانایی پشتیبانی از پروتکل SIP دارد.

برای همین منظور چنانچه تمایل داشته باشید که ۶۴ خطوط سیپ ترانک را راه اندازی نمایید، بایستی کارت DSP به علاوه لایسنس آن را خریداری کنید. تا این قسمت مقاله با قدرت عظیم دستگاه سانترال پاناسونیک kx-ns500 در عصر ارتباطات امروزی پی برده اید.

قدرت عظیم سانترال پاناسونیک kx-ns500 را در فعال سازی تمامی گوشی های آنالوگ قدیمی و جدید (تلفن رومیزی) با کمترین قیمت تلفن های سانترال دیجیتال، تلفن های تحت شبکه یا هایبرید دست کم نگیرید. تلفن های آنالوگ در منزل های  استفاده می شود آشنا هستید، این تلفن ها که تنها یک زوج سیم کارد کرد.اما استفاده از این نوع تلفن برای شرکت هایی که تماس های تلفنی زیادی ندارند و می توانند با حداقل هزینه آن را راه اندازی کنند.

تلفن آنالوگ را می توانید با این دستگاه فعال سازی کرد. اگر می خواهید ظرفیت دستگاه  تا ۳۲ داخلی آنالوگ ارتقاء پیدا کند، نیاز به کارت ۱۶ درگاه داخلی (MCSLC16) دارد. نحوه ارتقای ظرفیت بیشتر را در ابتدای این مقاله به صورت کامل توضیح داده ایم. دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-NS500 را به عنوان جدیدترین و موثرترین مرکز تلفن این روزها تمامی ارگان ها و شرکت ها می شناسند.

سانترال پاناسونیک kx-ns500 علی رغم اینکه همزمان با تجارت رشد می کند بلکه رهایی از هزینه های ارتباطی و، شبکه، صرفه جویی در سرمایه گذاری پیش روی خود، و در حال اجرا صورت می گیرد. همچنین صرفه جویی در وقت و تلاش ، فراهم آوردن منابع کلیه ارتباطات و بهره بردن از یک تامین کننده از اصلی ترین مزایایی استفاده به شمار می آید.

 

 

محیط بهداشتی و درمان

ارتباطات مداوم و پیوسته با وضوح بالا در مراکز بهداشتی و درمانی از اهمیت بسیار بالای برخوردار است. به همین سبب استفاده از این دستگاه راه حلی موثر برای ارتباط میان کارکنان، اعضای تیم، بیماران، همراهان می باشد. علی رغم تمام این ها، توانایی یکپارچه سازی با برنامه های مراقبتی فعلی شما، مانند سیستم های تماس ضروری نیز به همان اندازه با ارزش است.

 

اداری و تجاری

در محیط های اداری از دستگاه سانترال پاناسونیک kx-ns500 برای پشتیبانی از کارکردهای اداری در سر تا سر شغل مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه براین کاهش هزینه ها، سادگی مدیریت و خدمت رسانی به مشتریان را ارتقا می دهد.

 

هتل و مهمانداری

یکی دیگر از مشاغلی که از این دستگاه می توان استفاده کرد هتل و مهمان سرا است. در این محیط های کاری جهت ارائه خدمات عالی به مشتری در بخش مهمانداری، کارکنان شما به پشتیبانی از فناوری ارتباطات موثر و همیشه در دسترس، نیاز به  یک مرکز تلفن دارند. با ایجاد مرکز تلفن مدیریت جامع سیستم، ادغام رایانه شخصی و انعطاف پذیری برای برقراری ارتباطات سیار در کل مشاغل صورت می گیرد. بدین منظور است، که شما قادر می باشید، کارآمدتر از گذشته کار کنید و مشتریان حرفه شما از راحت ترین تجربه ممکن رضایت مند باشند.

 

مزایای راه اندازی مرکز تلفن

به عنوان یک ویژگی استاندارد، دستگاه سانترال KX-NS500 می تواند با توجه به درخواست دریافتی در مسیریابی تماس با هدایت صوتی، مشتریان را به بخش یا اپراتور مناسب متصل کند. بنابراین شما هرگز یک تماس را از دست نخواهید داد و مشتری همیشه خدمات مورد نظر خود را دریافت می کند. همچنین این سیستم PBX سرویس های زیادی مانند نامه صوتی پیشرفته (Voice mail)، ضبط خودکار و مکالمه پشتیبانی گیری، نظارت از طریق دوربین، درب باز کن و تماس تصویری را ارائه می دهد.

 

نامه صوتی پیشرفته

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-NS500 سیستم نامه صوتی در کسب کار شما ایجاد می کند. این سیستم به نوعی برنامه ریزی شده که بتواند حداکثر ۲۴ کانال و ۴۰۰ ساعت ضبط را ضبط کند. این نامه الکترونیکی اطلاع کاربران خود در هنگام فرستادن پیام صوتی را ارسال می کند. همچنین پیام ها به عنوان فایلهای پیوست دریافت و ارسال  می شوند. در صورت پیام نشود، اعلان های ایمیل برای تماس های از دست رفته ارسال می شوند. بدین ترتیب کاربران شما قادر خواهند بود به سرعت با مشتریان تماس بگیرند.

 

ضبط خودکار و مکالمه های پشتیبانی گیری

ضبط خودکار و مکالمه پشتیبان گیری از قابلیت های  مفید این PBX  محسوب می شود. برای پشتیبانی گیری یا شناسایی پیشرفت های احتمالی در سرویس مشتری، بایستی به مکالمات قبلی دسترسی داشته باشید. ضبط خودکار مکالمات مشتری از سرویس خوبی این دستگاه است. ذخیره آن ها بر روی حافظه USB یا سرور خارجی از طریق اینترنت امکان پذیر است.

 

قابلیت های دوربین

با استفاده از ارتباطات دوربین IP (KX-NTV150) و درب بازکن تصویری آی پی (KX-NTV160) به عنوان داخلی KX-NS500، می توانید یک سیستم مانیتورینگ ساده تنظیم کنید. سری KX-NTV دارای ویژگی های تشخیص صدا و حرکت است. این قابلیت می تواند شما را از طریق تماس تلفنی یا ایمیل باخبر کند. همچنین  این دستگاه سانترال دارای درگاه ورودی / خروجی دیجیتال برای ادغام با سیستم های اعلام خطر خارجی می باشد. علاوه براین، می توانید با تلفیق دوربین های مدار بسته حرفه ای، یک سیستم مانیتورینگ ورودی را با ترکیب KX-HDV430 و KX-NTV160 یا یک سیستم نظارت منطقه ای گسترده ایجاد کنید.

 

رابط داخلی برای ادغام با کاربردهای FOS هتل

دستگاه سانترال پاناسونیک مدل KX-NS500 از یک رابط FOS (Front Office Software) پشتیبانی می کند. بدین منظور است که می توانید به صورت مستقیم  دستگاه ر را به یک FOS متصل کنید. لازم به ذکر است که، انجام این کار نیاز به  ملزم به خرید تجهیزات ندارد. با این امر رابط خارجی ثالث برای ساختن یک سیستم هتل مقرون به صرفه شکل می گیرد. ادغام با FOS ثالث باعث می شود که مدیریت تماس آسان برای گیرندگان شود و تنظیم و مدیریت تماس بیدار باش را ساده می کند. در نتیجه  قفل کردن تلفن های میهمان های چک شده، با یک عمل لمسی این کار انجام می شود.

سانترال KX-NS500 از یک ارتباط صوتی ساده را پشتیبانی می کند. با همکاری دوربین IP ، درب باز من تصویری آی پی، دوربین های مداربسته حرفه ای یک سیستم نظارت بسازید . با عملکرد رابط خارجی FOS ، سیستم هتل را به صورت کارآمد اجرا کنید. علاوه بر تمام این ها، برنامه های مختلف ارتباطی به صورت یکپارچه، به اشتراک گذاری و ارتباط دقیق با سرعت بالا و دقیق بین کارمندان را بهبود می دهد.

 

برنامه ارتباطات یکپارچه

دستگاه سانترال پاناسونیک kx-ns500 برنامه ارتباطی زیادی دارد. اولین آن دستیار ارتباطات (CA) است. این ارتباط یک مجموعه کاملا بصری مبتنی بر رایانه شخصی است که دارای تلفن قدرتمند و کلیک بر روی تلفن و حضور مبتنی بر صفحه نمایش، در دسترس بودن و انواع ابزارهای همکاری است.از این مجموعه می توان با سرور یا بدون سرور استفاده کرد.  برای بهره وری شخصی  از CA Basic- Express / CA PRO، توقفگاه مکالمه و انتقال تماس را با کشیدن و رها کردن ساده در یک نمودار گرافیکی انجام دهید.

در این صورت پشتیبانی چند سایت ممکن می باشد. همچنین هنگام استفاده One-look Networking نیز موجود می باشد. یکی دیگر از راه ها استفاده  از کنسول اپراتور CA برای اپراتور می باشد. با این کنسول به راحتی با جستجوی مخاطب مورد نظر از یک لیست تماس قابل تنظیم، تماس برقرار می شود. همچنین بررسی وضعیت تلفن و وضعیت رایانه شخصی کارمندان شاغل در نقاط دور افتاده را میسر می سازد. ناظر CA برای تیم ها یا کاربران اجرایی با استفاده از عملیات ساده ماوس، عملکرد گروههای افزودنی تنظیم شده را در زمان واقعی کنترل کنید.

همچنین اپراتورها را با گوش دادن به مکالمات تلفنی و تماس تلفنی، مدیریت کنید. از راه های  کارآمد می توان به UC Pro2 را نام برد. این سرویس از دستگاههای مختلفی مانند رایانه های شخصی ویندوز و تلفن های همراه (iOS / AndroidTM) پشتیبانی می کند.

عملکرد های مشترکی از جمله مدیریت حضور، گفتگوی صوتی، متن، فیلم و همگام سازی با تقویم Outlook را فراهم می کند. مشتریان تلفن همراه می توانند با یک حساب کاربری که در رایانه شخصی خود نیز به ثبت رسانده اند، ارتباط برقرار کنند. بنابراین؛ می توانند در زمان هایی که خارج از دفتر خود حضور دارند، محل کار خود را کنترل کنند. برای کاربران ویندوز، اشتراک گذاری صفحه نیز ممکن می باشد، که این کار باعث می شود که ارتباط صوتی صاف تر شود. جالب است بدانید که می توانید اطلاعات را بصورت بصری نیز به اشتراک بگذارید.

اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اتصال اینترنت (Wi-Fi / 3G /4G / LTE) برای استفاده از UC Pro 2 در دستگاههای تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند یا رایانه های لوحی مورد نیاز است. کیفیت صدا هم ممکن است به محیط شبکه بستگی داشته باشد. چنانچه با این توضیحات تمایل داشتید این برنامه را نصب کنید آن را از طریق فروشگاه App و یا Google Play نصب کنید. همچنین  راه دیگر از طریق سافت فون تلفن های پاناسونیک برای گوشی های هوشمند یک نرم افزار مبتنی بر SIP ممکن است.

در نتیجه یک ارتباط صوتی / تصویری، اعلان Push می باشد و دیگر به سرور سایت کاربر نهایی احتیاج ندارد. از ویژگی های SIP TLS  این است که با به کار بردن پنهان سازی رمزهای SIP امنیت کراکر را افزایش می دهد. این برنامه تلفن هوشمند شما را قادر می سازد تا در هر کجا که هستید، به عنوان یک شرکت کار کنید. علاوه براین ارتباطات را افزایش داده و هزینه ها را به حداقل مقدار ممکن می رساند. اپلیکیشن پارتنر شما را قادر می سازد تا عملکرد  دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 را برای رفع نیازهای صنایع خاص همانند هتل، مراقبت های بهداشتی و مراکز تماس تقویت و تنظیم کنید.

 

ترانک های قابل پشتیبانی

۱- در ظرفیت اولیه

تعداد کل ترانک ها : ۱۰۰
Legacy : 36
BRI : خیر
PRI23 : خیر
PRI30 : 30
T1 : خیر
E1 : 30
Analogue : 12
IP :64
۳۲۳ :۳۲
SIP :64

۲- با یک KX-NS520

تعداد کل ترانک ها : ۱۳۰
Legacy : 66
BRI : خیر
PRI23 : خیر
PRI30 : 60
T1 : خیر
E1 : 60
Analogue : 24
IP :64
۳۲۳ :۳۲
SIP :64

۳- با دو KX-NS520

تعداد کل ترانک ها : ۱۶۰
Legacy : 96
BRI : خیر
PRI23 : خیر
PRI30 : 90
T1 : خیر
E1 : 90
Analogue : 36
IP :64
۳۲۳ :۳۲
SIP :64

۴- با سه KX-NS520

تعداد کل ترانک ها : ۱۹۰
Legacy : 126
BRI : خیر
PRI23 : خیر
PRI30 : 120
T1 : خیر
E1 : 120
Analogue : 48
IP :64
۳۲۳ :۳۲
SIP :64
حداکثر تجهیزات ترمینال

تعداد انواع تجهیزات پایانه هایی که توسط KX-NS500 پشتیبانی می شود، را در زیر می توانید مشاهده نمایید:

۱- ظرفیت اولیه

داخلی (DXDP) : 162 (168)
Legacy (DXDP) : 34 (40)
SLT : 32
DPT : 18 (24)
APT : 8
IP : 128
IP-PT : 128
SIP : 128
SIP Phone : 128
S-PS : 128
DSS Consol : 8
CS : 20
DPT-CS(2CH) : 4
DPT-CS(8CH) : 2
IP-CS : 16
SIP-CS : 16
PS : 128
VM : خیر
Built-in UM (CH) : 24
TVM Unit : 2
درب تلفن : ۲
درب باز کن : ۲
سنسور خارجی : ۲

۲- با یک KX- NS520

داخلی (DXDP) : 162 (168)
Legacy (DXDP) : 34 (40)
SLT : 32
DPT : 18 (24)
APT : 8
IP : 128
IP-PT : 128
SIP : 128
SIP Phone : 128
S-PS : 128
DSS Consol : 8
CS : 20
DPT-CS(2CH) : 4
DPT-CS(8CH) : 2
IP-CS : 16
SIP-CS : 16
PS : 128
VM : خیر
Built-in UM (CH) : 24
TVM Unit : 2
درب تلفن : ۲
درب باز کن : ۲
سنسور خارجی : ۲

۳- با دو KX- NS520

داخلی (DXDP) : 226 (248)
Legacy (DXDP) : 98 (120)
SLT : 96
DPT : 50(72)
APT : 24
IP : 128
IP-PT : 128
SIP : 128
SIP Phone : 128
S-PS : 128
DSS Consol : 8
CS : 28
DPT-CS(2CH) : 12
DPT-CS(8CH) : 6
IP-CS : 16
SIP-CS : 16
PS : 128
VM : خیر
Built-in UM (CH) : 24
TVM Unit : 2
درب تلفن : ۶
درب باز کن : ۶
سنسور خارجی : ۶

۴- با سه KX- NS520

داخلی (DXDP) : 258 (288)
Legacy (DXDP) : 3130 (160)
SLT : 128
DPT : 66(96)
APT : 32
IP : 128
IP-PT : 128
SIP : 128
SIP Phone : 128
S-PS : 128
DSS Consol : 8
CS : 32
DPT-CS(2CH) : 16
DPT-CS(8CH) : 8
IP-CS : 16
SIP-CS : 16
PS : 128
VM : خیر
Built-in UM (CH) : 24
TVM Unit : 2
درب تلفن : ۸
درب باز کن : ۸
سنسور خارجی : ۸

مقایسه ظرفیت با دستگاه های KX-TDE100- KX-TDA100D – KX-TES824 در دو مدل ظرفیت سیم و ظرفیت آی پی

۱- ظرفیت فیزیکی:

Kx-NS500
Trunks : 126 و داخلی : ۱۳۰ (DXDP)
KX-TDE100
Trunks : 120 و داخلی : ۱۶۰ (DXDP)
TDA100D
Trunks : 106 و داخلی : ۱۲۸ (DXDP)
KX-TES824
Trunks : 8 و داخلی : ۲۴ (DXDP)

۲- ظرفیت IP

Kx-NS500
Trunks : 64 و داخلی : ۱۲۸
KX-TDE100
Trunks : 64 و داخلی : ۱۲۸
TDA100D
Trunks : 64 و داخلی : ۱۱۲
KX-TES824
Trunks : NO و داخلی : No
شرایط سخت افزاری
درجه حرارت : صفر تا ۴۰ درجه سانتی گراد
رطوبت : ۱۰ تا ۹۰ درصد ( غیرمتراکم)
ورودی برق : ۱۰۰ V AC to 130 V AC: 2.2 A/200 V AC to 240 V AC: 1.3 A; 50 Hz/60 Hz
مصرف برق (هنگام نصب کامل) : ۱۱۰ وات
باتری پشتیبان خارجی : پورت باتری خارجی پشتیبانی می شود.
مدت زمان پشتیبان گیری حافظه : ۷ سال
روش خنک کننده هوا : فن
ابعاد : ۴۳۰ mm (W) x 88 mm (H) x 367 mm (D)
وزن (هنگام نصب کامل) : زیر ۴.۵ کیلوگرم

اطلاعات تکمیلی

وزن 8 کیلوگرم
برند

پاناسونیک

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

کشور سازنده

ویتنام

کالر آیدی

پشتیبانی می کند

نوع ظرفیت

کم ظرفیت

خطوط شهری

6 خط شهری به صورت پیش فرض

ظرفیت داخلی

18 داخلی به صورت پیش فرض

دستگاه های سازگار

تلفن آنالوگ, تلفن تحت شبکه, تلفن دیجیتال, تلفن هایبرید

ویپ

دارد

درفون

امکان پذیر است

نصب پیغام صوتی

امکان پذیر است

خطای نصب

امکان پذیر است

پشتیبانی از پروتکل سیپ

دارد

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500”