دستگاه فکس پاناسونیک KX-FP218

تلفن پاناسونیکتلفن فکس
  • عملکردها: فکس، کپی
  • نمایشگر: 1 سطری
  • سرعت چاپ: 4 صفحه در یک دقیقه
  • سرعت انتقال فکس: 9.6 کیلوبیت بر ثانیه
شناسه : KX-FP218
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

دستگاه فکس پاناسونیک KX-FP218

دستگاه فکس پاناسونیک KX-FP218 دارای قابلیت ارسال و دریافت فکس و کپی می باشد. این محصول در کشور مالزی ساخته شده است و از کیفیت بسار بالای بهره می برد. از ویژگی های مهم این دستگاه حافظه ۲۸ صفحه ای فکس می باشد. نوع چاپ صفحات به صورت کاربنی است که برای اسناد بایگانی مناسب نمی باشد. نمایشگر ۱ سطری تعبیه شده برای دستگاه فکس شماره افراد تماس گیرنده را نشان می دهد. این محصول در ابعاد کوچک ۳۵۶* ۱۰۶* ۲۰۰ میلی متر و وزن ۲۷۰۰۰ گرم تولید شده است. ۵۰ صفحه کاغذ A4 را می توانید در محفظه کاغذ دستگاه قرار دهید.

امکانات

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FP218 اسناد و مدارک ارسالی را با سرعت ۱۴.۴ کیلوبیت در ثانیه انتقال می دهد. با استفاده قابلیت ارسال با تاخیر می توانید برای ارسال ساعت معین تعیین کنید. اینگونه سبب جلوگیری از فراموشی در ارسال فکس و تحویل به موقع اسناد خواهید شد. دفترچه تلفن محصول دارای حافظه ۵۰ شماره ای برای ثبت مخاطب های مهم و پرکاربرد می باشد. با ثبت شماره تلفن های مراکز و شرکت ها انجام امور دریافت و ارسال آسان تر می شود. سیستم کالرآیدی یا شماره انداز به شما کمک می کند تا از اشخاصی که با شما تماس می گیرند مطلع شوید. این سرویس شماره و یا نام مخاطب را بر روی صفحه نمایشگر نشان می دهد.

تغذیه خودکار این امکان را فراهم می کند که بدون نیاز به فرد تا ۱۰ صفحه را پشت سر هم فکس کند. این فناوری مناسب برای تعداد صفحات زیاد برای ارسال فکس می باشد. اسناد و مدارک دریافتی در حجم های MH / MR / MMR فشرده سازی می شوند. این دستگاه توسط یک پورت USB به کامپیوتر متصل می شود تا مدیریت بهتری نسبت به دستگاه داشته باشید.

اطلاعات تکمیلی

نوع دستگاه

کپی، فکس

نوع پیرینت

سیاه وسفید

جایگاه مصرف

رومیزی

نمایشگر تلفن

1 سطری

رابط کاربری

USB 2.0

نوع تونر کارتریج

KX-FA52A

فیدر ظرفیت

20 صفحه

حافظه فکس

ارسال 25 صفحه, دریافت 28 صفحه

حداکثر نرخ انتقال

14.4 کیلوبیت بر ثانیه

برند
کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه پویان

اسپیکر دیجیتالی

دارد

دفترچه تلفن

50 شماره

کالر آیدی

دارد

حجم حافظه

64 مگابایت

نهایت سایز

A4

اندازه اسکن

208 میلی متر

فکس کامپیوتر

دارد

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دستگاه فکس پاناسونیک KX-FP218”