۴,۱۹۸,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD530

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

🔸منشی تلفنی

🔸حالت کنفرانس

🔸کاهنده نویز

🔸دسترسی سریع به شماره ها

- +
شناسه : KX-TGD530
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgd530

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgd530 تک گوشی با پشتیبانی از یک خط شهری می باشد. این محصول از برند پاناسونیک در کشور مالزی تولید شده است. این تلفن بی سیم مجهز به یکی از قابل اعتمادترین و کاربردی ترین سیستم های موجود می باشد. این محصول از سیستم پیشرفته DECT 6.0 پشتیبانی می کند. این فناوری سبب افزایش امنیت، وضوح بهتر صدا و حذف تداخلات می شود.

فرکانس تعریف شده تلفن بی سیم ۱.۹ گیگاهرتز است که با دیگر امواج رادیویی اختلالی ایجاد نمی کند. برد عملکرد محصول تا شعاع ۵۰ متر فضای داخلی و ۳۰۰ متر فضای خارجی می باشد. نمایشگر تلفن بی سیم ۱.۶ اینچ با وضوح ۶۵*۱۰۳ پیکسل می باشد. صفحه نمایش بزرگ، نور پس زمینه صفحه کلید با دکمه های نرم کارای دستگاه را افزایش می دهد.

ابعاد گوشی بی سیم ۳۰* ۴۸* ۱۷۰ میلی متر و ابعاد پایه ۱۰۱* ۱۲۶* ۷۸ میلی متر می باشد. وزن پایه و گوشی بی سیم به ترتیب ۱۳۰ و ۱۳۰ گرم  است. این تلفن بسیار خوش دست می باشد و در حین مکالمه سبب خستگی دست نمی شود. باطری قابل استفاده این تلفن بی سیم از نوع نیکل متال هالید (Ni-MH) و قابل شارژ می باشد.

۱۰ ساعت مکالمه را مداوم با ۷ ساعت شارژ گوشی بی سیم می توانید داشته باشید. همچنین تا ۱۲۰ ساعت تلفن در حالت آماده به کار خواهد ماند. با استفاده از حالت هوشمند ECO مصرف شارژ گوشی زمانی که نزدیک به پایه است، به طور خودکار کاهش می یابد. در نتیجه سبب افزایش مدت زمان مکالمه و مصرف انرژی کمتر تلفن بی سیم می باشد.

تلفن بی سیم پاناسونیک kx-tgd530 سازگار با سمعک است که مناسب برای استفاده سالمندان می باشد. این محصول شما را قادر می سازد تا از راه دور یک جلسه ۳ نفره برگزار کنید. قابلیت کنفرانس یکی از ویژگی های خوب این محصول به شمار می آید. با این قابلیت شما می توانید مکالمه ای همزمان با ۲ نفر دیگر داشته باشید.

تلفن KX-TGD530 دارای حافظه دفترچه تلفن ۱۰۰ شماره ای می باشد. با ذخیره شماره های روزانه در دفترچه تلفن، زمان زیادی را برای شماره گیری صرف نخواهید کرد. با استفاده از یک دکمه اختصاصی Block  در گوشی شماره های مزاحم و ناخواسته را مسدود کنید. حتی در حالی که هنگام صحبت هستید یا تماس دریافتی دارید.

تلفن به طور خودکار تماس شماره های که در لیست سیاه قرار دارند را لغو می کند. این تلفن بی سیم دارای منشی تلفن ۱۷ دقیقه ای می باشد. زمان های که قادر به پاسخگویی نیستید، تماس گیرنده می تواند برای شما پیغام بگذارد. یک شمارنده پیام صوتی بر روی پایه قرار دارد تا بدانید چه تعداد پیغام دریافت کرده اید.

فناوری کالرآیدی یک سیستم مهم برای تلفن ها می باشد. این فناوری شماره و نام تماس گیرنده را بر روی نمایشگر نشان می دهد. تلفن پاناسونیک tgd530 مجهز به مدل پیشرفته شماره انداز به صورت گویا می باشد. اینگونه می توانید از آن طرف اتاق بشنوید چه کسی تماس می گیرد بدون اینکه مجبور به ترک اتاق باشید.

اطلاعات تکمیلی

وزن محصول

پایه 130 گرم, گوشی بی سیم 130 گرم

ابعاد بی سیم

30* 48* 170 میلی متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

1.6 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

100 شماره

منشی تلفنی

دارد

حافظه منشی

17 دقیقه

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

بلاک تماس مزاحم

دارد

دسترسی به شماره

دارد

کاهنده نویز

دارد

جک هدفون

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

10 ساعت

استندبای

120 ساعت

تعداد گوشی

تک گوشی

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD530”
ممکن است دوست داشته باشید