۳,۰۸۲,۰۰۰ تومان

کارت سانترال پاناسونیک KX-TES82491

سانترال پاناسونیککارت سانترال

🔸قابلیت ایجاد اپراتور گویا

🔸حافظه 180 ثانیه

🔸سازگار با سانترال KX-TEM824 و KX-TES824

🔸گارانتی 12 ماهه

- +
شناسه : KX-TES82491
برچسب:

شرح

معرفی وبررسی

کارت سانترال پاناسونیک KX-TES82491

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-TES82491 ساخت کشور ویتنام می باشد. در اصل این محصول کارت اپراتور یا دیزا کارتی است که به آن اپراتور گویا DISA گفته می شود. از این محصول به منظور بهبود کیفیت گفتگو و مکالمات دفاتر و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کارت سانترال پاناسونیک برای شرکت و اداراتی که دارای دستگاه های سانترال KX-TEM 824 و KX-TES 824 می باشد. بدین منظور است که بر روی دستگاه های ذکر شده قابل نصب می باشد. این کارت در اصل وظیفه معرفی یک سری اطلاعات در مورد شرکت یا مجموعه شما مانند اعلام داخلی ها و….را به صورت اپراتور خودکار دارد.

کارت سانترال پاناسونیک KX-TES82491 همانطور که ذکر برای سیستم تلفن گویا یا DISA کارت می باشد. این کارت دارای ۱ پورت دیزا است که به مدت به مدت ۱۸۰ ثانیه برای سیستم سانترال مجموعه و شرکت شما می باشد. بهتر است بدانید، در سیستم های سانترال اداری کم ظرفیت (دستگاه های TES 824,TEM 824) یک کارت KX-TE82491 به صورت آنبرد روی دستگاه وجود دارد که در واقع یک کاناله می باشد.

منظور از یک کاناله بودن این کارت این است، در آن واحد فقط یک شخص پیغام اپراتور را می تواند گوش دهد. همچنین شخص دوم تماس گیرنده تا زمانی که شخص اول به داخلی مورد نظر خود وصل نشده باشد، در انتظار برقراری تماس می ماند. در نتیجه صدای بوق انتظار را می شنود و به محض اتصال شخص اول به داخلی یا فرد موردنظر خود و برقراری ارتباط صوتی زنده پیغام دیزا برای نفر دوم پخش می شود.

همچنین شما با نصب یک کارت دیگر KX-TES82491 بر روی دستگاه سانترال، در واقع سیستم DISA و یا اپراتور خودکار را دو کاناله می شود. در هنگام مکالمه، تماس گیرنده دو شخص در آن واحد می تواند پیغام اپراتور شرکت و یا مجموعه شما را گوش دهند، در نهایت به داخلی های مورد نظر خود اتصال برقرار کنند.

نکته: برای نصب ابتدا دستگاه را خاموش و بعد از جای گذاری کارت، مجدد روشن کنید تا دچار سوختگی نشود.

اطلاعات تکمیلی

وزن 0.200 کیلوگرم
کالر آیدی

پشتیبانی نمی کند

قابلیت کارت

ایجاد دیزا (DISA)

دستگاه های سازگار

دستگاه سانترال KX-TEM824, دستگاه سانترال KX-TES824

کشور سازنده

ویتنام

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “کارت سانترال پاناسونیک KX-TES82491”