۱۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5290

سانترال پاناسونیککارت سانترال

🔹 دارای 30 خط کانال

🔹 برای افزایش خطوط شهری PRI تا 30 خط

🔹 سازگار با سانترال KX-NS500، KX-NS700

🔹 گارانتی 12 ماه

- +
شناسه : KX-NS5290
برچسب:

شرح

کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5290 یک محصول کاربردی برای مرکز تلفن می باشد. این کارت محصول کشور ویتنام می باشد و  در بسیار از شرکت ها از آن استفاده می شود. از این کارت ارتقایی جهت افزایش خطوط شهری مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول به صورت ۳۰ کاناله طراحی شده و مورد استفاده بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است.

کارت سانترال مدل KX-NS5290 یکی از برترین محصولات برند پاناسونیک محسوب می شود، جهت افزایش خطوط شهری مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که ذکر شد، به صورت ۳۰ کانال ساخته شده، که با نصب آن در مرکز سانترال می توان تا ۳۰ خطوط شهری را افزایش داد. محصول مجهز به پورت شهری PIR می باشد و مناسب سانترال برای دستگاه های مدل KX-NS500، KX-NS700 است.

با نصب این کارت سانترال پاناسونیک در مرکز تلفن،  از تعداد کانال شهری بیشتری بهره مند خواهید شد. همانطور که می دانید در خط تلفن های معمولی فقط یک کانال برای ارتباط  وجود دارد، اما در خطوط PRI که به صورت ۴ یا ۵ رقمی می باشد، تعداد کانال ها قطعا بیشتر است.

به طور کلی هر یک دارای ۲۳ تا ۳۰ کانال ورودی دارد. به همین سبب اداره مخابرات این خط PRI را به دو نوع ۴ رقمی یا ۵ رقمی و یک طرفه یا دو طرفه تقسیم کرده است. در نتیجه فقط برای خطوط ورودی می باشد . منظور از دو طرفه یعنی برای خطوط ورودی و خروجی و همچنین برای تماس گرفتن نیز استفاده می شود.

برای استفاده از این خطوط در مرکز تلفن نیاز به این کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5290 دارد. همچنین برای نصب کارت نیاز به یک مرکز سانترال سری KX-NS و دو مودم HDSL نیز است. این دو مودم یکی به مرکز مخابرات منطقه و دیگری در مرکز مشترک بایستی نصب شود. اگر مرکز تلفن شما از نوع تحت شبکه دستگاه سانترال سری KX-NS باشد.

برای پشتیبانی و نصب خط PIR باید این کارت را نصب کنید. کارت سانترال پاناسونیک مدل KX-NS5290 برای لینک ۳۰ کانال دو دستگاه به هم دیگر و یا برای ارتباط دو دستگاه با یکدیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اطلاعات تکمیلی

وزن 0.500 کیلوگرم
کالر آیدی

پشتیبانی می کند

قابلیت کارت

ایجاد 30 کانال شهری

دستگاه های سازگار

سانترال NS500 – NS700

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

کشور سازنده

ویتنام

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5290”