۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5136

سانترال پاناسونیککارت سانترال

🔹 برای ذخیره پیام های صندوق صوتی

🔹 ۱۶ گیگابایتی معادل 400 ساعت

🔹 سازگار با KX-NS500 و KX-NS700

🔹 گارانتی 12 ماهه

- +
شناسه : KX-NS5136
برچسب:

شرح

کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5136 از محصولات کاربردی برای  مرکز تلفن است. از این کارت سانترال جهت راه اندازی حافظه صندوق صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه بدون نصب این کارت امکان ذخیره پیغام ها وجود ندارد. این محصول تحت لیسانس کشور ژاپن در کشور ویتنام به ساخت رسیده و روانه بازار شده است.

کارت مدل KX-NS5136 یکی از برترین محصولات پاناسونیک محسوب می شود. این محصول در اصل یک کارت حافظه که نقش مهمی در راه اندازی سیستم صندوق صوتی دارد. همانطور که می دانید بسیاری از مرکز تلفن های مجهز به صندوق صوتی است، برای استفاده از سرویس و ذخیره پیغام ها نیاز به منبع حافظه می باشد.

مناسب ترین و کارآمدترین محصول، این مموری کارت پاناسونیک است. کارت KX-NS5136 برای دستگاه های سانترال KX-NS500 و KX-NS700 ساخته شده و قابل نصب برای دیگر دستگاه ها نمی باشد. کارت سانترال پاناسونیک مدل KX-NS5136 دارای ظرفیت ۱۶ گیگابایتی معادل ۴۰۰ ساعت است.

بدین منظور است که به راحتی تا ۴۰۰ ساعت مکالمات ضبط شده را ذخیره می کند. همین ظرفیت بالا باعث شده است تا نیاز های بسیاری از مشتریان به راحتی پاسخ داده شود. با نصب و راه اندازی این کارت سانترال در مرکز تلفن، امکانات زیادی از قبیل صندوق صوتی، صف انتظار و ضبط مکالمات ایجاد می شود.

اطلاعات تکمیلی

وزن 0.100 کیلوگرم
قابلیت کارت

ایجاد حافظه صندوق صوتی

دستگاه های سازگار

سانترال NS500 – NS700

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5136”