۴۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0111

سانترال پاناسونیککارت سانترال

🔹نوع کارت:  ارتقایی VOIP

🔹تعداد کانال : 64 کانالDSP و 32 داخلی IP

🔹قابلیت : برقراری تماس اینترنتی

🔹دستگاه سازگار: سانترال سری TDE

🔹کشور سازنده: ویتنام

- +
شناسه : KX-TDE0111
برچسب: جدیدترین محصولات

شرح

کارت ۰۱۱۱ پاناسونیک ساخت کشور ویتنام است. این محصول برای ایجاد بستر VOIP در مرکز سانترال مورد استفاده قرار می گیرد. با نصب و راه اندازی آن از قابلیت های زیادی مانند امکان برقرار تماس اینترنتی بهره مند می شوید. استفاده از این کارت ارتباط میان دو دستگاه را فراهم می سازد، در نتیجه نیاز به کارت لینک نمی باشد. این محصول به صورت ۶۴ کاناله DSP ساخته شده که به محض نصب، ۸ داخلی فعال می شود و برای ۸ داخلی دوم نیاز به کلید فعال سازی (لایسنس) می باشد.

این کارت سانترال پاناسونیک مناسب برای دستگاه سری TDE بوده و دارای قابلیت های مختلفی همچون ایجاد سیستم ۱۰b10BASIC CA و ۱۶ کانال GATEWAY IP ایجاد می باشد. همچنین امکان افزایش ۳۲ داخلی IP VOIP نیز وجود دارد. به همین دلیل امکان اتصال تلفن های تحت شبکه سری NT به مرکز سانترال وجود دارد.

کارت ۰۱۱۱ پاناسونیک ابتدا با فعال سازی لایسنس مورد نیاز تا ۱۲۸ داخلی و انواع ca و حداکثر ۶۴ ترانک روی مراکز tde100 و ۱۲۸ ترانک روی مراکز tde200 و tde600 را به شما ارائه میدهد. لازم به ذکر است، فقط ۱۶ عدد ترانک، ۳۲ داخلی ای پی، ۲۲ca به صورت پیش فرض برای این کارت تعریف شده و برای استفاده از آن نیاز به فعال سازی لایسنس می باشد.

اطلاعات تکمیلی

کالر آیدی

پشتیبانی نمی کند

قابلیت کارت

16 کانال GATEWAY IP, امکان اتصال تلفن های تحت شبکه سری NT, امکان افزایش 32 داخلی IP VOIP, امکان برقرار تماس اینترنتی, ایجاد 64 کانال DSP, ایجاد بستر VOIP, ایجاد سیستم 10b10BASIC CA

دستگاه های سازگار

سانترال سری TDE

کشور سازنده

ویتنام

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0111”