دستگاه فکس پاناسونیک Panasonic KX-FT987

تلفن پاناسونیکتلفن فکس
  • عملکردها: فکس
  • منشی تلفن: 15 دقیقه
  • حافظه فکس: 28 صفحه
  • سرعت انتقال: 9.6 کیلوبیت بر ثانیه
شناسه : KX-FT987
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

دستگاه فکس پاناسونیک KX-FT987

دستگاه فکس پاناسونیک KX-FT987 به همراه تلفن دارای کیفیت بالا، طراحی ساده و کوچک است. این محصول دارای برش کاغذ خودکار است که اسناد دریافت شده یا کپی شده را بریده و روی هم قرار می دهد. کشور سازنده این دستگاه مالزی می باشد و برای استفاده در منزل و دفتر کوچک مناسب است. صفحه نمایش ۲ سطری به شما این امکان را می دهد تا حالت های دستگاه را کنترل و مدیریت کنید. این محصول با ابعاد ۱۲۱* ۴۵۰* ۳۵۲ میلی متر به راحتی بدون اشغال فضای زیادی بر روی میز قرار می گیرد.

امکانات دستگاه فکس پاناسونیک KX-FT987

دستگاه فکس پاناسونیک مدل KX-FT987 با سرعت انتقال ۹.۶ کیلوبیت بر ثانیه هر صفحه را در ۱۵ ثانیه ارسال می کند. حافظه داخلی فکس برای ارسال ۲۵ صفحه و برای دریافت مدارک ۲۸ صفحه می باشد. همچنین با اتمام کاغذ اطلاعات ۲۸ صفحه را در حافظه ذخیره میکند و با قرار دادن کاغذ چاپ می کند. اگر می خواهید نسخه ی یکسانی را به چندین مکان ارسال کنید، این دستگاه این امکان را فراهم می کند. با قابلیت پخش متوالی تا حداکثر ۲۰ مقصد را می توانید برای ارسال انتخاب کنید.

این محصول از ویژگی منشی تلفن ۱۸ دقیقه ای بهره مند می باشد. این قابلیت تماس و فکس ها را در صورت نبود شما دریافت می کند. همچنین مخاطب تماس گیرنده در صورتداشتن پیغام می تواند آن را برای شما ضبط کند. دفترچه تلفن با حداکثر ظرفیت ۱۰۰ شماره شما را قادر به ذخیره شماره های مخاطبین مهم می سازد. سیستم کالرآیدی یا شماره انداز برای دستگاه تعریف شده است. به طوری که می توانید نام یا تعداد تماس گیرندگان ورودی را روی صفحه نمایشگر مشاهده کنید. حتی امکان ویرایش، ذخیره کرده و چاپ لیست سوابق تماس وجود دارد. بلندگوی دیجیتال دو طرفه از صدای کم و کاهش افت و قطع صدا جلوگیری می کند. بنابراین همه ی مکالمات تلفنی شما بسیار شفاف و واضح خواهید بود.

اطلاعات تکمیلی

وزن 2 کیلوگرم
نوع دستگاه

فکس

نوع پیرینت

سیاه وسفید

جایگاه مصرف

رومیزی

نمایشگر تلفن

2 سطری

شماره گیر خودکار

دارد

مصرف برق پنل

110 وات

مصرف برق استندبای

1.8 وات

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

100 شماره

سرعت چاپ

15 صفحه در یک دقیقه

نهایت سایز

A4

حافظه فکس

ارسال 25 صفحه, دریافت 28 صفحه

حداکثر نرخ انتقال

9.6 کیلوبیت بر ثانیه

برند
کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

منشی تلفنی

دارد

حافظه منشی

15 دقیقه

اسپیکر دیجیتالی

دارد

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “دستگاه فکس پاناسونیک Panasonic KX-FT987”