۵۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS3282

تلفن پاناسونیکتلفن رومیزی

دو خط شهری

رومیزی با سیم

گارانتی 12 ماه عصر ارتباطات

حالت کنفرانس

اسپیکر دیجیتالی

- +
شناسه : KX-TS3282
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن دو خط پاناسونیک kx-ts3282

 

تلفن دو خط پاناسونیک kx-ts3282 محصول بسیار کاربردی جهت ارتباط روزه مرگی می باشد. این دستگاه تلفن ساخت کشور مالزی می باشد و برای مصارف خانگی، فروشگاهی و اداری می باشد. این محصول جهت کارکرد از فناوری آنالوگ بهره می گیرد و با اتصال سیم به پریز تلفن قابل کرد است. اما از قابلیت اتصال به مرکز تلفن برخوردار است و در بسیار از شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از این تلفن به صورت رومیزی استفاده می شود، اما برای اینکه فضای زیادی را اشغال نکند، می توان روی دیوار نصب کرد. این محصول در ابعاد کاملا استاندارد به رنگ سفید و مشکی ساخته شده و نمایشگر از نوع LCD سه سطری به کار رفته است.

تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS3282 از نوع آنالوگ است و از دو خط شهری پشتیبانی می کند. همچنین امکان اتصال به دستگاه PBX را دارد. به دلیل اینکه دارای دو پورت دیتا می باشد و با اتصال کابل به پورت امکان اتصال به مرکز تلفن میسر می شود. به وسیله این محصول می توان در اتاق کار یا خانه زمانی که در حال مکالمه هستید، با دعوت نفر سوم در پشت خط، اقدام به برگزاری یک جلسه و کنفرانس کنید.

همانطور که ذکر شده امکان اتصال به مرکز تلفن وجود دارد و زمانی که اتصال صورت بگیرید، از قابلیت های زیادی همانند شماره گذاری پسوند انعطاف پذیر و انتقال تماس بهره مند خواهید شد. همانطور که می دانید تمامی تلفن های که دارای نمایشگر هستند، از سرویس کالرآیدی نیز برخوردار می باشد. این تلفن رومیزی پاناسونیک نیز دارای سیستم کالرآیدی است و قابلیت ذخیره ۵۰ شماره آخر تماس ورودی جهت گزارش گیری را دارد. وجود Speaker Phone در این تلفن باعث شده تا با فشردن دکمه مربوطه در هنگام کار به گفت و گوی پرداخت. از دیگر امکانات محصول می توان به قفل شماره گیری و محدودیت تماس یا همان صفر اشاره کرد.

اطلاعات تکمیلی

برند

پاناسونیک

وزن محصول

900 گرم

نوع تلفن

رومیزی با سیم

تعداد خطوط تلفن

دو خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

نمایشگر تلفن

3 سطری

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

ندارد

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

دسترسی به شماره

دارد

جک هدفون

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

آداپتور AC

نصب دیواری

دارد

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS3282”
ممکن است دوست داشته باشید