تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-T7636

تلفن پاناسونیکتلفن دیجیتال

نوع تلفن: رومیزی

نمایشگر: 6 سطری

تعداد کلید (DSS): 24 عدد

کشور سازنده: ویتنام

گارانتی: 12 ماه

شناسه : KX-T7636
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-T7636

 

تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-T7636 همگام با فناوری پیشرفته، نحوه برقراری ارتباطات شرکت شما را کاملاً متحول می کند. این محصول یک تلفن تجاری با عملکرد و کارایی بالا می باشد که در کشور ویتنام ساخته شده است. این تلفن دیجیتال قابل برنامه ریزی با ۲۴ کلید می باشد. کلید ها را می توانید بسته به نیاز کاربران برای خطوط شهری و یا داخلی تنظیم کنید.

همچنین می توان برای سایر برنامه های افزودنی یا ویژگی های معمول استفاده کرد. در تلفن های آنالوگ برای تماس با خطوط شهری ابتدا باید کلید ۰ یا ۹ را بزنید. به صورت رندوم یک خط برای شما آزاد می شود و می توانید شماره گیری کنید. یا برای ارتباط با همکاران خود باید داخلی آنان را شماره گیری کنید.

اما در تلفن های دیجیتال با وجود کنسول DSS (انتخاب مستقیم ایستگاه) با یک لمس تماس برقرار می شود. همچنین کلید ها دارای نشانگر یا چراغ BLF دو رنگ وضعیت خطوط می باشد. رنگ قرمز و سبز کاربران را از مشغول یا عدم دسترس بودن، تماس های شهری و داخلی مطلع می کند.

این تلفن دیجیتال مجهز به پورت  XDP برای اضافه کردن یک دستگاه دیگر می باشد. با اتصال دستگاه دیگر به سیستم پرسنل خود می توانید بهره وری کلی دفتر را افزایش دهید. تلفن مدل با  KX-T7636 بلندگوی دیجیتال مکالمه ای شفاف و بدون وقفه و تاخیر در انتقال صدا را فراهم می کند. این محصول دارای قابلیت کنفرانس ۸ طرفه می باشد.

جلسه کاری ۸ نفره همزمان و از راه دور با تلفن بسیار مفید برای رشد تجارت شما می باشد. نمایشگر ۶ سطری با نور پس زمینه، مدیریت تماس ها و انجام سایر وظایف را آسان تر می کند. سیستم کالرآیدی و دفترچه تلفن بسته به پشتیبانی دستگاه سانترال مجموعه دارد. تلفن دیجیتال پاناسونیک مدل KX-T7636 در ابعاد ۱۸۰* ۲۵۰* ۲۰۰ میلی متر و وزن ۷۵۰ گرم می باشد.

پایه تلفن برای مدیریت بهتر فضای میز کار شما دارای شیب چند زویه ای می باشد. چنانچه برای قرار دادن تلفن دیجیتال مکان مناسب پیدا نمی کنید می توانید آن را بر روی دیوار نصب کنید. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده است که مطابق با دکوراسیون های اداری می باشد.

اطلاعات تکمیلی

وزن 1.5 کیلوگرم
نوع تلفن

رومیزی با سیم

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

کشور سازنده

ویتنام

انتخاب مستقیم ایستگاه

دارد

Xdp

دارد

Co

24 کلید

کلیدهای اضافی

4 کلید

دکمه میانبر

4 کلید

Usb

دارد

نمایشگر تلفن

6 سطری

کالر آیدی

بر اساس پشتیبانی مرکز سانترال

دفترچه تلفن

بر اساس پشتیبانی مرکز سانترال

حالت کنفرانس

دارد

دسترسی به شماره

دارد

ذخیره تماس خارجی

دارد

ذخیره تماس دریافتی

دارد

جک هدفون

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

نور صفحه نمایش

دارد

چراغ وضعیت خطوط

دارد

حالت سکوت

دارد

نصب دیواری

دارد

برند

پاناسونیک

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-T7636”