تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-DT321

تلفن پاناسونیکتلفن دیجیتال

نوع تلفن: رومیزی

نمایشگر: تک سطری

تعداد کلید (DSS): 8 عدد

کشور سازنده: ویتنام

گارانتی: 12 ماه

شناسه : KX-DT321
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-DT321

 

تلفن دیجیتال پاناسونیکKX-DT321 مجموعه ای از عملکردهای پیشرفته را برای پاسخگویی به نیازهای مشتری ارائه می دهد. این تلفن دیجیتال با طیف وسیعی از ویژگی ها در کشور ویتنام تولید شده است. این محصول با طراحی زیبا و چشم نواز دارای ۸ کلید قابل برنامه ریزی، ۴ کلید جهت نمای و ۴ کلید میانبر می باشد.

کلید های CO یا قابل برنامه ریزی را می توانید برای ارتباط مستقیم با خطوط شهری و داخلی تنظیم کنید. تماس سریع و تک لمسی سبب افزایش عملکرد و ارائه خدمات بهتر به مشتری می شود. کلید های DSS دارای چراغ BLF برای نشان دادن وضعیت خطوط می باشد. دو رنگ قرمز و سبز مطابق با شرایط تغییر می کند.

تماس های دریافتی قرمز چشمک زن و با پاسخ به آن سبز می شود. کلید ها در صورت خروج از دسترس و مشغول بودن خطوط قرمز رنگ می باشد. با درگاه دیجیتال دستگاه اضافی XDP  به راحتی ظرفیت و کارایی این تلفن پاناسونیک افزایش پیدا خواهد کرد. یک دستگاه تک خطی را از طریق این پورت می توانید به این محصول متصل کنید.

تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-DT321 ایده آل برای بسیاری از کاربران تجاری و مراکز تماس می باشد، که نیاز به هدست های بی سیم برای ارتباطات خود دارند. هدست های بی سیم را می توانید توسط ماژول بلوتوث با دستگاه همگام سازی کنید. این تلفن از یک بلندگوی دیجیتال با کیفیت صدای HD پشتیبانی می کند. به راحتی تماس های تلفنی با صدای واضح و شفاف داشته باشید.

قابلیت کنفرانس مکالمه ای همزمان را جهت تبادل اطلاعات با همکاران را برای شما فراهم می کند. برگزاری یک میز گرد کاری و یا گفتگوی دوستانه با این ویژگی امکان پذیر می باشد. کالرآیدی و دفترچه تلفن به صورت اختصاصی برای تلفن تعبیه نشده است و بسته به پشتیبانی دستگاه سانترال دارد.

تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-DT321 از یک صفحه نمایش ۱ سطری  با نور پس زمینه برخوردار است. ابعاد محصول ۱۲۰* ۲۱۰* ۱۸۰ میلی متر با وزن ۸۹۳ گرم که به عملکرد سریع و آسان را سهولت می بخشد. طراحی پایه دیواری تلفن دیجیتال مدیریت فضای بهتری را برای شما فراهم می کند. پاناسونیک KX-DT321 با سیستم های PBX سری KX-TDA ، KX-NCP و KX-TDE سازگار می باشد.

اطلاعات تکمیلی

وزن 1.5 کیلوگرم
وزن محصول

893 گرم

نوع تلفن

رومیزی با سیم

کشور سازنده

ویتنام

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

انتخاب مستقیم ایستگاه

دارد

Xdp

دارد

Co

8 کلید

دکمه میانبر

3 کلید

کلیدهای اضافی

4 کلید

چراغ وضعیت خطوط

دارد

نمایشگر تلفن

3 سطری

نور صفحه نمایش

ندارد

کالر آیدی

بر اساس پشتیبانی مرکز سانترال

دفترچه تلفن

بر اساس پشتیبانی مرکز سانترال

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

دسترسی به شماره

دارد

ذخیره تماس دریافتی

دارد

ذخیره تماس خارجی

دارد

جک هدفون

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

نصب دیواری

دارد

برند

پاناسونیک

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن دیجیتال پاناسونیک KX-DT321”