تلفن دکت پاناسونیک KX-TCA364

تلفن پاناسونیکتلفن دکت
  •  هشدار لرزش: دارد
  • پشتیبانی از : برنامه های CTI
  •  دفترچه تلفن:  200 شماره ای
  • نمایشگر : LCD گرافیکی با نور پس زمینه
  • سازگار : دستگاه های سانترال سری  KX-TDA / TDE / NCP
شناسه : KX-TCA364
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن دکت پاناسونیک KX-TCA364

تلفن دکت پاناسونیک KX-TCA364 امکان دسترسی مطلوب مشتریان و همکاران را به شما فراهم می کند. دسترسی همه جانبه از طریق تلفن یک عامل موفقیت است که نباید دست کم گرفته شود. این محصول با استفاده از سیستم چند سلولی به دستگاه سانترال متصل می شود. اینگونه یک ارتباط یکپارچه و مداوم  را برای برقراری ارتباط ارائه می دهد. این تلفن دکت با پشتیبانی از استاندارد IP5x و IPx4 مناسب برای محیط های کاری دشوار می باشد. به این معنی که دستگاه از ورود ذرات گرد و غبار و آبی که از هر جهت به طرف محفظه پاشیده شود، جلوگیری می کند. از این محصول می توانید با خیال راحت در کارخانجات، انبار ها و دیگر مکان های گسترده استفاده کنید.

امکانات

ارتباط موثر و شفاف در داخل و خارج از محیط کاری بسیار حیاتی می باشد. این تلفن با ادغام با سلول های دکت به شما این امکان را می دهد، حتی در حین قدم زدن نیز تماس خود را برقرار نگه دارید. چنانچه از محدوده یک ایستگاه سلول خارج شوید، به طور خودکار به سلول دکت بعدی منتقل می شوید. این دستگاه مجهز به ۳ کلید قابل برنامه ریزی می باشد. می توانید آن ها را برای دسترسی بیشتر به ویژگی های مورد نیاز خود تنظیم کنید. فرکانس تعریف شده تلفن ۱.۹ گیگاهرتز می باشد. برد کارایی محصول تا ۵۰ متر محیط داخلی و ۳۰۰ متر فضای خارجی را پوشش می دهد.

از این محصول می توان به صورت موازی با تلفن های رومیزی  بهره مند شد. به دین گونه که اگر تماسی را با تلفن رومیزی پاسخ داده اید و قصد دارید جابه جا شوید، تنها کافیست تا تلفن دکت را بردارید و به مکالمه ی خود ادامه دهید.این تلفن دکت مجهز به بلندگویی دیجیتال با کیفیت صدای عالی می باشد. بلندگوی محصول صدای مخاطب را بسیار رسا و واضح پخش می کند. در حین کار بدون نگرانی تلفن را بر روی بلندگو بگذارید و به انجام کارهای خود ادامه دهید. تلفن دکت پاناسونیک مدل KX-TCA364 دارای قابلیت کنفرانس می باشد. با این ویژگی می توانید یک میز گرد کاری ۳ نفره برای تبادل اطلاعات و نظرات از راه دور تشکیل دهید.

دفترچه تلفن محصول قابلیت ثبت ۲۰۰ شماره را دارد. شماره های متداول خود را علاوه بر شماره های ثبت شده در دفترچه تلفن ذخیره کنید. سیستم کالرآیدی یا شماره انداز نام و شماره تماس گیرنده را بر روی نمایشگر نشان می دهد. این سرویس شما قبل از پاسخ به تماس از مخاطب پشت خط مطلع می کند.

تلفن دکت پاناسونیک مدل KX-TCA364 دارای نمایشگر ۱.۶ اینچ می باشد که در ۶ سطر تا ۱۶ کاراتر را نشان می دهد. اطلاعات تلفن و تماس ها را می تواند از روی صفحه نمایش ببینید. ابعاد محصول ۱۵۰* ۵۰* ۲۸ میلی متر و در وزن ۱۶۰ گرم می باشد. قاب دستگاه باعث مقاومت بسیار زیاد آن شده و در صورت سقوط تصادفی به زمین از آسیب احتمالی آن جلوگیری می کند. باتری مورد نیاز تلفن از نوع نیکل متال هالید (Ni-MH) می باشد که در ۶ ساعت کاملا شارژ می شود. حداکثر زمان آماده به کار تلفن ۲۷۰ ساعت و ۱۷ ساعت مکالمه را ارائه می دهد. سیستم های سانترال سازگار با این محصول اعم از سری KX-TDA / TDE / NCP هستند.

اطلاعات تکمیلی

برند
نوع تلفن

بی سیم دکت

کشور سازنده

ویتنام

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

انتخاب مستقیم ایستگاه
Xdp
Co

3 کلید

نمایشگر تلفن

1.8 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

200 شماره ای

منشی تلفنی
بلوتوث
حالت کنفرانس

دارد

بلاک تماس مزاحم

دارد

دسترسی به شماره

دارد

ذخیره تماس دریافتی

10 شماره

ذخیره تماس خارجی

5 شماره

کاهنده نویز
جک هدفون

دارد

نور صفحه کلید

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

17 ساعت

استندبای

270 ساعت

نصب دیواری

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن دکت پاناسونیک KX-TCA364”