۸,۲۸۰,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

تک خط

دارای منشی تلفنی

دارای قابلیت حالت کنفرانس

قابلیت تنظیم آهنگ زنگ

دارای قابلیت حالت سکوت

کاهنده نویز

حالت نصب روی دیوار

دسترسی سریع به شماره ها

دارای قابلیت مانیتورینگ اتاق

- +
شناسه : KX-TGF350
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350 با طراحی زیبا و پیشرفته مدیریت تماس های روزمره را سریع و آسان می کند. این تلفن متشکل از یک گوشی رومیزی و یک گوشی بی سیم می باشد. این محصول در کشور ویتنام ساخته شده است. در زمان قطعی برق می توانید بدون نگرانی از قطع شدن تلفن از این محصول استفاده نمایید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350 مجهز به فناوری پیشرفته DECT 6.0 می  باشد. این فناوری حریم ایمنی با کد گذاری بین پایه و گوشی برای مکالمات شما فراهم می کند. دارای فرکانس ۱.۹ گیگاهرتزی می باشد که تداخلی با امواج رادیوی دیگر ایجاد نمی کند. برد دستگاه تا شعاع ۵۰ متر فضای داخلی و ۳۰۰ متر فضای بیرونی را تحت پوشش قرار می دهد.

امکانات تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350 مجهز به بلندگوی Full Duplex می باشد که سبب وضوح و شفافیت صدا در مکالمات می شود. اگر فرزند نوزاد  دارید با قابلیت room monitoring از احوالات کودک خود مطلع شوید. با قرار دادن یک تلفن در اتاق کودک و دیگری نزد خود صداهای اتاق را بشنوید. در زمان استراحت خود تلفن را روی حالت شب (Night Mode) بگذارید.

در صورت فعال بودن حالت شب زنگ تماس ها بی صدا می شود. برای کاهش صداهای اضافی در هنگام مکالمه این تلفن مجهز به فناوری NR می باشد. اگر در مکان شلوغی درحال صحبت هستید این فناوری صداهای پس زمینه را تا حد امکان کاهش می دهد. برای برگزاری یک میز گرد ۳ نفره دیگر نیاز به دور هم جمع شدن ندارید. قابلیت کنفرانس تلفن بی سیم به شما این امکان را می دهد تا از راه دور یک میز گرد دوستانه و یا کاری برگزار کنید.

تلفن بی سیم KX-TGF350 دارای دفترچه تلفن ۱۰۰ شماره ای می باشد. با ذخیره شماره های روزانه خود راحتی در شماره گیری را برای خود فراهم کنید. همچنین مزاحم ها تلفنی را در لیست سیاه تلفن قرار دهید تا شماره ها مسدود شوند. در صورت تماس شماره های مسدود شده تلفن به طور خودکار تماس را لغو می کند.

منشی تلفن دستگاه در صورت عدم پاسخگوی شما پیغام های تماس گیرنده را در حافظه خود ذخیره می کند. تماس گیرنده می تواند یک پیغام ۱۵ دقیقه ای برای شما بگذارد و شما با زدن یک دکمه می توانید پیغام را گوش دهید. کالرآیدی یک سیستم ضروری برای تلفن ها می باشد. با این سیستم شماره  تماس های وروری شما بر روی صفحه نمایشگر گوشی نشان داده می شوند.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350 دارای صفحه نمایشگر تلفن رومیزی ۳.۴ اینچ و گوشی بی سیم ۱.۸ می باشد. اندازه صفحه نمایشگر خواندن نام و شماره ها را بسیار آسان کرده و باعث خستگی چشم شما نمی شود.

ابعاد تلفن رومیزی ۱۰۳ × ۱۶۳ × ۲۲۳ میلی‌متر و گوشی بی سیم ۱۶۸ × ۳۰ × ۴۸ میلی‌متر می باشد. طراحی ظریف تلفن با رنگ بندی طلایی و مشکی آن را بسیار خاص و زیبا کرد است.

باطری مورد نیاز برای گوشی بی سیم از نوع نیکل متال هالید (Ni_MH) می باشد. گوشی را ۷ ساعت شارژ کنید تا ۱۳ مکالمه بدون شارژ مجدد گوشی داشته باشید. به علاوه تا ۲۸۸ ساعت تلفن بی سیم در حالت آماده به کار (Standby) خواهد ماند.

اطلاعات تکمیلی

وزن 1.500 کیلوگرم
وزن محصول

تلفن رومیزی 580 گرم, گوشی بی سیم 140 گرم

ابعاد بی سیم

168 × 30 × 48 میلی‌متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

پایه 3.4 اینچ, گوشی بی سیم 1.8 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

100 شماره

منشی تلفنی

دارد

حافظه منشی

15 دقیقه

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

بلاک تماس مزاحم

دارد

دسترسی به شماره

دارد

کاهنده نویز

دارد

مانیتورینگ اتاق

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

13 ساعت

استندبای

288 ساعت

نصب دیواری

دارد

تعداد گوشی

تک گوشی

رنگ بندی

طلایی, خاکستری

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350”
ممکن است دوست داشته باشید