۴,۷۳۶,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC420

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

🔹منشی تلفنی

🔹حالت کنفرانس

🔹پشتیبان قطع برق

🔹قابلیت تنظیم آهنگ زنگ

🔹حالت سکوت

- +
شناسه : KX-TGC420
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgc420

 

بهترین قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC420 در ایران

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgc420 یک محصول ساده اما هوشمند و پیشرفته می باشد. این تلفن در کشور مالزی ساخته شده است و دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد. دستگاه با پشتیبانی از یک خط شهری مناسب برای استفاده در خانه و دفتر می باشد. فرکانس تعریف شده محصول ۱.۹ گیگاهرتز است.

برد عملکرد تلفن حداکثر ۵۰ متر فضای داخلی و ۳۰۰ متر فضای باز را پوشش می دهد. صفحه نمایش ۱.۶ اینچ محصول دارای وضوح ۶۵*۱۰۳ پیکسل می باشد. اطلاعات تماس و شماره تلفن را به راحتی می توانید ببینید. پایه تلفن بی سیم KX-TGC420 در ابعاد ۸۷* ۱۰۶* ۶۳ میلی متر و گوشی بی سیم ۳۲* ۴۸* ۱۶۵ میلی متر ساخته شده است. وزن پایه و گوشی بی سیم به ترتیب ۱۲۰گرم و ۱۳۰ گرم می باشد. باطری مورد نیاز برای این محصول از نوع نیکل متال هالید (Ni-MH) است.

۱۸ ساعت مکالمه را با ۷ ساعت شارژ کامل تلفن به همراه دارد. همچنین حداکثر به مدت ۲۰۰ ساعت در حالت آماده به کار خواهد ماند. با فشار دادن دکمه Eco، می توانید مصرف برق را کم کنید. اینگونه سبب افزایش عمر باطری دستگاه می شوید.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgc420 مجهز به بلندگو با ۶ سطح صدا می باشد. در حین مکالمه با بلندگو صدا را در سطح دلخواه تنظیم کنید و از مکالمه ای شفاف لذت ببرید. تلفن دارای ویژگی حالت شب (night mode) می باشد. در شب و هنگام استراحت تلفن را در این حالت قرار دهید تا تماس ها در وضعیت بی صدا قرار گیرند. در این حالت اگر شخصی با شما تماس بگیرد فقط صفحه نمایش تلفن بی سیم روشن می شود.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC420 از قابلیت کنفرانس نیز برخوردار می باشد. این ویژگی شما را قادر می سازد تا از راه دور با ۲ شخص دیگر به طور همزمان مکالمه کنید. این تلفن همچنین می تواند به عنوان یک ساعت زنگ دار مورد استفاده قرار گیرد. با این گزینه می توانید زنگ ساعت را برای یک بار یا روزانه تنظیم کنید. علاوه بر این اگر در صبح احساس می کنید نیاز به خواب بیشتری دارید، گزینه چرت زدن نیز وجود دارد.

تلفن KX-TGC420 دارای منشی تلفنی با حافظه ی ۱۸ دقیقه ای می باشد. در صورت عدم پاسخگوی شما، منشی تلفن تماس ها را دریافت و پیغام طرف مقابل را ضبط می کند. اینگونه هیچ تماسی را از دست نخواهید داد و تنها با فشردن یک دکمه، پیغام های ضبط شده به ترتیب بخش می شوند.

دفترچه تلفن تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC420 قابلیت ذخیره ۱۲۰ شماره را دارد. با ثبت شماره های روزمره، دسترسی راحت تری به شماره های مخاطبین خود خواهید داشت. تلفن به شما کمک می کند تا از تماس های ناخواسته جلوگیری کنید. با ویژگی مسدود کردن شماره های مزاحم شما می توانید هر شماره مشخص و همچنین شماره ی دو تا هشت رقمی را مسدود کنید.

کالرآیدی یا شماره انداز یک سرویس برای نشان دادن اطلاعات تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش می باشد. با یک نگاه می توانید ببینید که چه کسی تماس می گیرد. از جمله نام آنها اگر در دفترچه تلفن ذخیره شده باشد.

اطلاعات تکمیلی

وزن 1.5 کیلوگرم
وزن محصول

پایه 120 گرم, گوشی بی سیم 130 گرم

ابعاد بی سیم

165* 48* 32 میلی متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

1.6 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

120 شماره

منشی تلفنی

دارد

حافظه منشی

18 دقیقه

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

بلاک تماس مزاحم

دارد

دسترسی به شماره

دارد

پشتیبان قطع برق

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

18 ساعت

استندبای

200 ساعت

تعداد گوشی

تک گوشی

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC420”
ممکن است دوست داشته باشید