۳,۶۸۰,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

تک خط

دارای منشی تلفنی

دارای قابلیت تنظیم آهنگ زنگ

دارای قابلیت حالت سکوت

دسترسی سریع به شماره ها

بلاک تماس مزاحم

- +
شناسه : KX-TGC220
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220

 

مشخصات فنی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220

 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220 نسخه منشی دار تلفن بی سیم مدل C210 می باشد. این محصول تک گوشی و از یک خط شهری پشتیبانی می کند. این تلفن بسیار زیبا و دارای قابلیت های زیادی می باشد. تنها تفاوت این محصول با تلفن C210 کلید بخش پیام های صوتی بر روی پایه تلفن است.

این تلفن بی سیم از سیستم DECT بهره می برد. این فناوری جهت افزایش امنیت دستگاه، حذف تداخل و کیفیت صدای بهتر در مکالمات می شود. فرکانس تعریف شده تلفن ۱.۹ گیگاهرتز می باشد. برد عملکرد محصول تا شعاع ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر فضای بیرونی را تحت پوشش قرار می دهد.

صفحه نمایش تلفن بی سیم به اندازه ۱.۶ اینچ با وضوح ۶۵*۱۰۳ می باشد. این محصول دارای ابعاد پایه ۷۷*۹۶*۱۰۷ میلی متر و ابعاد گوشی بی سیم ۱۶۴*۳۰*۴۷ میلی متر است. وزن پایه و گوشی بی سیم به ترتیب ۱۲۰ و ۱۳۰ گرم می باشد. دکمه ها، LCD و سایر عناصر تلفن با دقت و بر اساس ارگونومی طراحی شده است.

این تلفن بسیار خوش دست و ظریف می باشد و سبب خستگی دست شما در حین استفاده نمی شود. ظاهر ساده و زیبای تلفن با دکوراسیون های مختلف مطابقت دارد. باطری مورد استفاده تلفن بی سیم از نوع نیکل متال هالید Ni-MH و قابل شارژ می باشد. ۱۰ ساعت مکالمه را با ۷ ساعت شارژ برای شما فراهم می آورد. همچنین تا ۱۴۴ ساعت در حالت آماده به کار خواهد ماند. فناوری Eco تعبیه شده برای تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220 سبب افزایش طول عمر باطری و کاهش مصرف انرژی می شود.

امکانات تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220

حالت شب “night mode” تلفن را در وضعیت بی صدا قرار می دهد. با فعال بودن این حالت فقط صفحه نمایش درصورت تماس دریافتی روشن می شود. دفترچه تلفن محصول دارای حافظه ۵۰ شماره ای می باشد. با ثبت شماره در دفترچه تلفن دستگاه، شماره گیری و برقراری ارتباط راحت تر می شود.

مواقعی پیش می آید که مزاحم های تلفنی سبب سلب آرامش شما با تماس های مکرر خود می شوند. با قرار دادن شماره در لیست سیاه، شماره مسدود می شود و تلفن تماس را خودکار لغو می کند. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220 مجهز به منشی تلفن ۱۸ دقیقه ای می باشد. در زمان های که قادر به پاسخگوی نیستید، تماس گیرنده می تواند یک پیغام صوتی برای شما بگذارد.

کالرآیدی یک سیستم ضروری ارائه شده برای بیشتر تلفن ها می باشد. این سرویس نام و شماره تماس گیرنده را بر روی نمایشگر تلفن نشان می دهد. این قابلیت دارای ۵۰ تماس آخر ورودی را برای مدیریت بهتر تماس در حافظه خود ثبت می کند.

اطلاعات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
نوع تلفن

بی سیم

تعداد گوشی

تک گوشی

تعداد خطوط تلفن

تک خط

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

کشور سازنده

ویتنام

منشی تلفنی

دارد

زمان مکالمه

10 ساعت

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

دفترچه تلفن

50 شماره

حافظه منشی

18 دقیقه

کالر آیدی

دارد

حالت سکوت

دارد

نور صفحه نمایش

دارد

بلاک تماس مزاحم

دارد

استندبای

144 ساعت

دسترسی به شماره

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

نمایشگر تلفن

1.6 اینچ

ابعاد بی سیم

164* 30* 47 میلی متر

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC220”
ممکن است دوست داشته باشید