۵,۵۵۴,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

تک خط

دارای منشی تلفن

دارای حالت کنفرانس

دارای قابلیت تنظیم آهنگ زنگ

دارای حالت سکوت

- +
شناسه : KX-TGC222
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222

 

بررسی ویژگی های تخصصی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222

 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222 از سیستم DECT بهره می برد. این فناوری جهت افزایش امنیت دستگاه، حذف تداخل و کیفیت صدای بهتر در مکالمات می شود. فرکانس تعریف شده تلفن ۱.۹ گیگاهرتز می باشد. برد عملکرد محصول تا شعاع ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر فضای بیرونی را تحت پوشش قرار می دهد.

حالت شب “night mode” تلفن را در وضعیت بی صدا قرار می دهد. با فعال بودن این حالت فقط صفحه نمایش درصورت تماس دریافتی روشن می شود. دفترچه تلفن محصول دارای حافظه ۵۰ شماره ای می باشد. با ثبت شماره در دفترچه تلفن دستگاه، شماره گیری و برقراری ارتباط راحت تر می شود.

مواقعی پیش می آید که مزاحم های تلفنی سبب سلب آرامش شما با تماس های مکرر خود می شوند. با قرار دادن شماره در لیست سیاه، شماره مسدود می شود و تلفن تماس را خودکار لغو می کند. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222 مجهز به منشی تلفن ۱۸ دقیقه ای می باشد. در زمان های که قادر به پاسخگوی نیستید، تماس گیرنده می تواند یک پیغام صوتی برای شما بگذارد. کالرآیدی یک سیستم ضروری ارائه شده برای بیشتر تلفن ها می باشد.

این سرویس نام و شماره تماس گیرنده را بر روی نمایشگر تلفن نشان می دهد. این قابلیت دارای ۵۰ تماس آخر ورودی را برای مدریت بهتر تماس در حافظه خود ثبت می کند. صفحه نمایش تلفن بی سیم به اندازه ۱.۶ اینچ با وضوح ۶۵*۱۰۳ می باشد. این محصول دارای ابعاد پایه ۷۷*۹۶*۱۰۷ میلی متر و ابعاد گوشی بی سیم ۱۶۴*۳۰*۴۷ میلی متر است.

وزن پایه و گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222 به ترتیب ۱۲۰ و ۱۳۰ گرم می باشد. دکمه ها، LCD و سایر عناصر تلفن با دقت و بر اساس ارگونومی طراحی شده است. این تلفن بسیار خوش دست و ظریف می باشد و سبب خستگی دست شما در حین استفاده نمی شود. ظاهر ساده و زیبای تلفن با دکوراسیون های مختلف مطابقت دارد.

باطری مورد استفاده تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222 از نوع نیکل متال هالید Ni-MH و قابل شارژ می باشد. ۱۰ ساعت مکالمه را با ۷ ساعت شارژ برای شما فراهم می آورد. همچنین تا ۱۴۴ ساعت در حالت آماده به کار خواهد ماند. فناوری Eco تعبیه شده برای تلفن سبب افزایش طول عمر باطری و کاهش مصرف انرژی می شود.

اطلاعات تکمیلی

وزن محصول

پایه 120 گرم, گوشی بی سیم 130 گرم

ابعاد بی سیم

164* 30* 47 میلی متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

تعداد گوشی

دو گوشی

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

1.6 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

50 شماره

منشی تلفنی

دارد

حافظه منشی

18 دقیقه

حالت کنفرانس

دارد

بلاک تماس مزاحم

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

آداپتور AC

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

10 ساعت

استندبای

144 ساعت

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC222”
ممکن است دوست داشته باشید