تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGB112

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک
  • تعداد خطوط: تک خط
  • نمایشگر: 1.4 اینچ
  • منشی تلفن : ندارد
  • دفترچه تلفن: 50 شماره ای
  • تعداد گوشی بی سیم: دو گوشی
شناسه : KX-TGB112
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB112

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB112 ساده و شیک با پشتیبانی از یک خط شهری در کشور  چین تولید شده است. این محصول به صورت دو گوشی ارائه شده است که قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند. با دو گوشی می توانید به راحتی تماس را به گوشی دیگر انتقال دهید و یا تماس داخلی برقرار کنید. برای بهره وری بیشتر می توانید ۶ گوشی بی سیم دیگر را با دستگاه همگام سازی کنید. با فرکانس پایین ۱.۹ گیگاهرتز با امواج رادیوی دیگر تداخل ایجاد نخواهد کرد. دامنه ی عملکرد این تلفن بی سیم تا شعاع ۵۰ متر فضای داخلی و ۳۰۰ متر فضای باز را پوشش می دهد. این محصول به صفحه نمایش ۱.۴ اینچ مجهز شده و اطلاعات تماس ها به طور واضح برای کاربر نمایان می شود. طراحی کوچک و ساده دستگاه مناسب و هماهنگ با دکوراسیون های مختلف می شود. ابعاد پایه محصول ۷۷* ۵۹* ۸۷ میلی متر و گوشی های بی سیم ۱۴۵* ۳۳* ۴۸ میلی متر می باشد. همچنین وزن پایه و گوشی بی سیم به ترتیب ۷۰ و ۱۱۰ گرم است. باطری مورد استفاده برای تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGB112 از نوع نیکل متال هالید (Ni-MH) می باشد. باطری در ۷ ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد و ۱۰ ساعت مکالمه بی وقفه را فراهم می کند. در مدت زمان ۸ روز (۲۰۰ ساعت) بدون شارژ مجدد در حالت آماده به کار خواهد ماند. فناوری Eco را فعال کنید تا مصرف شارژ را کم کنید و طول عمر باطری را افزایش دهید.

امکانات تلفن بی سیم پاناسونیک  KX-TGB112

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGB112 صدای شفاف و با کیفیت عالی از بلندگو پخش خواهد کرد. با بلندگوی تلفن بدون وجود نویز با وضوح بالا مکالمه کنید و لذت ببرید. اینگونه می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن تلفن در حین انجام کارها با تمرکز بالا  گفتگو کنید. هنگامی که نیاز به آرامش برای استراحت دارید، تلفن را بر روی حالت مزاحم نشوید قرار دهید. آهنگ زنگ قطع می شود و تلفن در وضعیت بی صدا قرار می گیرد. بنابراین قارد خواهید بود تا در سکوت استراحت کنید. از این دستگاه به عنوان ساعت زنگدار برای یادآوری و نظم دهی به کار های روزانه استفاده نمایید. زنگ هشدار به صورت یکبار در روز، روزانه و هفتگی قابل تنظیم می باشد. این محصول دارای ۱۰ آهنگ مختلف برای صدای زنگ تماس ها می باشد. آهنگ مورد دلخواه را انتخاب کنید تا صدای زنگ را به وضوح بشنوید.

دفترچه تلفن محصول قابلیت ذخیره حداکثر ۵۰ شماره و نام را دارد. سهولت در شماره گیری و برقراری تماس را با ثبت شماره ی مخاطبین برای خود فراهم کنید. با استفاده ازعملکرد شماره گیری مجدد، تنها با فشردن یک کلید بلافاصله با آخرین شماره گرفته شده تماس برقرار می شود. این چنین از شماره گیری اشتباه و اتلاف وقت جلوگیری می شود. توسط سیستم کالرآیدی یا شماره انداز می توانید شخص تماس گیرنده را از روی شماره تلفن تشخیص دهید. اطلاعات تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. این سرویس ۵۰ شماره آخر ورودی را نیز برای مدیریت بهتر تماس ها ثبت می کند.

اطلاعات تکمیلی

وزن محصول

پایه 70 گرم, گوشی بی سیم 110 گرم

ابعاد بی سیم

48* 33* 145 میلی متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

چین

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

1.4 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

50 شماره

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

دسترسی به شماره

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

10 ساعت

استندبای

200 ساعت

نصب دیواری

دارد

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGB112”
ممکن است دوست داشته باشید