۱,۶۲۱,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3411

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

🔹نمایشگر 1.25 اینچ

🔹دفترچه تلفن 50 شماره ای

🔹تک گوشی

- +
شناسه : KX-TG3411
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بیسیم پاناسونیک kx-tg3411

تلفن بیسیم پاناسونیک kx-tg3411 با طراحی زیبا و ساده خود برای هر مکانی مناسب است. این تلفن دارای یک گوشی بی سیم و یک پایه ساخت کشور مالزی می باشد. این محصول بسیار باکیفیت، کاربردی و همچنین مقرون به صرفه است. این تلفن دارای فرکانس تعریف شده ۲.۴ گیگاهرتز است. برد عملکرد محصول تا ۵۰ متر شعاع داخلی و تا ۳۰۰ متر فضای خارجی را تحت پوشش خود قرار می دهد.

دفترچه تلفن، تلفن بی سیم پاناسونیک تا ۵۰ شماره متداول و ضروری شما را در خود ذخیره می کند. دیگر زمان زیادی را برای پیدا کردن شماره در دفترچه تلفن های قدیمی صرف نمی کنید. و همچنین تا ۱۰ شماره آخر را در حافظه خود ذخیره می کند و با زدن دکمه redial می توانید تماس مجدد بگیرید.

بیشتر تلفن های مدرن دارای کالرآیدی برای نشان دادن شماره می باشد که شما را از اشخاص تماس گیرنده آگاه کند. سیستم شماره انداز، اطلاعات تماس دریافتی را بر روی صفحه نمایشگر نشان می دهد. صفحه نمایش ۱.۲۵ اینچی با ۲ سطر خواندن شماره و نام مخاطب را آسان می کند. صفحه نورانی و نور پس زمینه صفحه کلید به شما این امکان را می دهد تا در تاریکی نیز از آن استفاده کنید. بر روی پایه دستگاه یک دکمه locator تعبیه شده است. برای زمانی که گوشی خود را گم کرده دکمه را فشار می دهید و گوشی بی سیم به صدا در می آید.

این تلفن مجهز به ۱۴ ملودی زنگ می باشد که به طور دلخواه آهنگ زنگ را تنظیم کنید. همچنین منوی دستگاه دارای ساعت هشدار زنگدار که با تنظیم آن می توانید کارهای مهمتان را به خود یادآوری کرده و یا حتی در هنگام صبح بیدارتان کند.

تلفن بیسیم پاناسونیک kx-tg3411 با ۷ ساعت شارژ کامل باطری تا ۱۰ ساعت به شما مکالمه بی وقفه می دهد. همچنین تلفن را تا ۱۴۴ ساعت ( ۶ روز ) تلفن شما آماده به کار می ماند. باطری مورد نیاز این تلفن ۲ عدد باطری از نوع Ni-MH می باشد.  این محصول دارای وزن سبک در هنگام صحبت سبب دست درد شما نمی شود وزن این تلفن ۱۲۰ گرم می باشد.

ابعاد ۳۰*۴۹*۱۵۹ میلی متر گوشی تلفن و ۵۰*۱۰۰*۹۰ میلی متر پایه تلفن بی سیم با رنگ جذاب مشکی مناسب هر دکوراسیون و مکانی می باشد. جنس بدنه تلفن ABS ( پلاستیک مقاوم ) می باشد.

اطلاعات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
وزن محصول

120 گرم

ابعاد بی سیم

30*49*159 میلی متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

برد فرکانس

2.4 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

1.25 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

50 شماره

دسترسی به شماره

دارد

نور صفحه کلید

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

10 ساعت

استندبای

144 ساعت

نصب دیواری

دارد

تعداد گوشی

تک گوشی

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3411”
ممکن است دوست داشته باشید