۴,۵۸۰,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

🔹دارای حالت کنفرانس

🔹دارای پشتیبانی قطع برق

🔹دارای قابلیت تنظیم آهنگ زنگ

🔹دارای حالت سکوت

🔹دسترسی سریع به شماره ها

- +
شناسه : KX-TGC412
برچسب: جدیدترین محصولات

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgc412

 

قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412

 

استفاده از تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgc412 تجربه‌ای نوآورانه و عالی از ارتباطات را برای شما به ارمغان می‌آورد. این تلفن دارای دو گوشی با کیفیت بالا و زیبا با نام ۱۰KX-TGC4 است که به شما امکان پاسخگویی سریع‌تر به تماس‌ها را در دو نقطه مختلف از خانه یا دفتر می‌دهد. حتی در صورت کمبود باتری، قابلیت تعویض آسان باتری وجود دارد. این تلفن هوشمند از یک خط شهری پشتیبانی می‌کند، تا ارتباط شما هموار و بدون مشکل باشد.

تلفن KX-TGC412 با افتخار در کشور مالزی تولید شده است، به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار است. حتی در مواقع قطع برق، با داشتن شارژ، تلفن به صورت موقت روشن می‌ماند و شما می‌توانید با استفاده از بلندگوی داخلی تلفن مکالمه کنید. فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز این تلفن نشان‌دهنده به‌روزترین تکنولوژی در ارتباطات است.

با دامنه عملکرد ۳۰۰ متر در فضای باز و ۵۰ متر در فضای بسته، تلفن بی‌سیم Panasonic KX-TGC412 برخوردار از نمایشگر ۱.۶ اینچ با وضوح ۶۵*۱۰۳ پیکسل و نور پس‌زمینه کهربایی است. طراحی زیبا و ابعاد کوچک این تلفن، آن را به یک جزء جذاب و جلب‌کننده در فضای شما تبدیل می‌کند. وزن سبک پایه و گوشی به ترتیب ۹۰ و ۱۳۰ گرم می‌باشد.

باتری نیکل متال هالید (Ni-MH) این تلفن در ۷ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود، و با شارژ کامل، شما به مدت ۱۸ ساعت مکالمه به همراه دارید. حتی در حالت آماده به کار، تلفن تا ۲۰۰ ساعت روشن باقی می‌ماند.

با استفاده از بلندگوی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgc412، مکالمات روزانه خود را با صدای شفاف و واضح تجربه کنید. همچنین با قابلیت کنفرانس، می‌توانید با دو نفر دیگر به صورت همزمان مکالمه کنید و حتی صدای مخاطبان را از راه دور روی بلندگو قرار دهید. ساعت زنگدار این تلفن نیز به شما کمک می‌کند تا کارهای روزانه خود را به یاد بیاورید.

  • طراحی شیک و کارآمد
  • کارایی بالا و ویژگی‌های منحصر به فرد
  • کنفرانس و امکانات چندگانه
  • باتری با طول عمر بالا
  • ذخیره‌سازی و امکانات کالرآیدی

با توجه به امکانات فوق‌العاده آن، تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412 را می‌توانید از نمایندگی رسمی پاناسونیک در شرق تهران تهیه کنید. این تلفن با ذخیره ۵۰ شماره و امکان مسدود کردن ۳۰ شماره، ارتباطات شما را تازه و آسان می‌کند. همچنین، با سرویس کالرآیدی، شما قبل از پاسخ دادن به تماس، اطلاعات تماس‌گیرنده را مشاهده خواهید کرد. این تلفن با دسترسی سریع به شماره‌ها، ارتباطات شما را سرعت و راحتی بخشیده و تجربه استفاده از تلفن بی‌سیم را به یک سطح جدید می‌برد.

اطلاعات تکمیلی

وزن محصول

130 گرم, پایه 90 گرم

ابعاد بی سیم

165* 48* 32 میلی متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

1.6 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

50 شماره

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

بلاک تماس مزاحم

دارد

دسترسی به شماره

دارد

پشتیبان قطع برق

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

18 ساعت

استندبای

200 ساعت

برند

پاناسونیک

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412”
ممکن است دوست داشته باشید