۲,۲۹۰,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC410

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

🔹حالت کنفرانس

🔹قابلیت تنظیم آهنگ زنگ

🔹حالت سکوت

🔹دسترسی سریع به شماره ها

- +
شناسه : KX-TGC410
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgc410

 

خرید اینترنتی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC410

 

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgc410 یک محصول مقرون به صرفه و کاربردی برای استفاده در منزل و دفاتر می باشد. این تلفن با طراحی زیبا و شیک ساخت کشور مالزی می باشد. این محصول به صورت تک گوشی است و از یک خط شهری پشتیبانی می کند. فرکانس تعریف شده دستگاه ۱.۹ گیگاهرتز می باشد و با امواج رادیویی دستگاه دیگر اختلالی ایجاد نمی کند.

برد پوشش دهی تلفن تا شعاع ۵۰ متر فضای داخلی و حداکثر ۳۰۰ متر فضای باز می باشد. این تلفن از فناوری DECT بهره مند است. این سیستم سبب افزایش امنیت و وضوح صدای بیشتر در مکالمات شما می شود. تکنولوژی GAP نیز در این تلفن استفاده شده است. این سرویس به شما این امکان را می دهد تا ۵ گوشی بی سیم دیگر را به پایه همگام سازی کنید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC410 دارای صفحه نمایشگر ۱.۶ اینچ با نور پس زمینه می باشد. نمایشگر اطلاعات تماس و تلفن را در اختیار شما قرار می دهد. ابعاد پایه محصول ۶۳* ۱۰۶* ۸۷ میلی متر و گوشی بی سیم ۱۶۵* ۴۸* ۳۲ میلی متر می باشد. همچنین وزن پایه و گوشی بی سیم نیز به ترتیب ۹۰ گرم و ۱۳۰ گرم است.

این دستگاه بسیار خوش دست بوده و با طراحی گرد جلوه ی زیبای دارد. باطری مورد نیاز محصول از نوع نیکل متال هالید (Ni-MH) بوده و با ۷ ساعت یه طور کامل شارژ می شود. ۲۰۰ ساعت در حالت آماده به کار می ماند و ۱۸ ساعت مکالمه را بدون نیاز به شارژ مجدد برای شما فراهم می کند.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل kx-tgc410 با ویژگی صدای شفاف مکالمه ای جذاب را برای شما به همراه دارد. در زمان قطع برق این تلفن به عملکرد خود ادامه می دهد. با قرار دادن گوشی روی پایه، می توانید به طور موقت از بلندگوی تلفن استفاده کنید. بلندگوی محصول با کیفیت عالی دارای ۶ مرحله برای تنظیم صدا می باشد.

هنگامی که مشغول انجام فعالیتی هستید برای راحتی بیشتر تلفن را بر روی بلندگو قرار دهید. اینگونه می توانید در حین مکالمه به کار های خود رسیدگی کنید. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC410 دارای قابلیت کنفرانس می باشد. یک مکالمه ای ۳ نفره را به صورت همزمان با دوستان و خانواده ی خود تجربه کنید. یک میز گرد ۳ نفره و دوستانه از راه دور بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود.

تلفن KX-TGC410 مجهز به دفترچه تلفن ۵۰ شماره ای می باشد. برای صرفه جوی در وقت فقط کافیست تا شماره ها را ثبت کنید تا دیگر نیازی به شماره گیری نداشته باشید. برقراری تماس با ذخیره شماره تلفن های مهم خود سریع تر می شود. این تلفن توانایی مسدود کردن شماره های مزاحم و ناخواسته را دارد. شماره ی مسدود شده در لیست سیاه قرار می گیرد و تماس های او به طور خودکار لغو می شود.

سیستم کالرآیدی یا شماره انداز جهت آگاهی شما نسبت به تماس گیرنده می باشد. این سرویس نام و شماره مخاطب را بر روی نمایشگر نشان می دهد. مشاهده و اطلاع از تماس های گرفته شده و یا شماره گیری مجدد در قسمت (Redial) امکان پذیر می باشد. ۱۰ شماره از آخرین تماس های گرفته شده در این قسمت ذخیره می شود.

اطلاعات تکمیلی

وزن 1.5 کیلوگرم
وزن محصول

130 گرم, پایه 90 گرم

ابعاد بی سیم

165* 48* 32 میلی متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

1.6 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

50 شماره

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

بلاک تماس مزاحم

دارد

دسترسی به شماره

دارد

پشتیبان قطع برق

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

18 ساعت

استندبای

200 ساعت

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC410”
ممکن است دوست داشته باشید