۱,۸۱۸,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB210

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

🔸قابلیت تنظیم آهنگ زنگ

🔸حالت سکوت

🔸دسترسی سریع به شماره ها

 

- +
شناسه : KX-TGB210
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB210

 

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB210 از نمایندگی شرق تهران

 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB210 تک گوشی و از یک خط شهری پشتیبانی می کند. این محصول از برند پاناسونیک ساخت کشور مالزی می باشد. این تلفن بی سیم پاناسونیک بسیار با کیفیت و دارای قابلیت های فراوانی است.

طراحی تلفن به اندازه و جمع و جور برای نصب در فضای باریک می باشد. این محصول از فناوری DECT پشتیبانی می کند. این سرویس جهت افزایش امنیت، وضوح صدای بهتر، حذف نویز و تداخل فرکانسی می شود.

فرکانس تعریف شده تلفن بی سیم ۱.۹ گیگاهرتز می باشد که امواج رادیویی مخصوص تلفن های بی سیم را انتشار می دهد. برد پوشش دهی محصول تا شعاع ۵۰ متر فضای داخلی و ۳۰۰ متر فضای خارجی می باشد.

دفترچه تلفن، تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB210 دارای حافظه ۵۰ شماره ای می باشد. با ذخیره شماره های روزمره و پر تکرار، شماره گیری سریع تر و راحتی را خواهید داشت. کالرآیدی یا شماره انداز یک سیستم مفید و مهم برای تلفن ها می باشد. این تکنولوژی نام و شماره تماس های ورودی را بر روی نمایشگر نشان می دهد.

نمایشگر گوشی بی سیم ۱.۴ اینچ می باشد که خواندن صفحه نمایش را آسان کرده است. منوی محصول دارای قابلیت های زیادی از جمله ساعت زنگدار می باشد. ساعت را برای زمان های دلخواه تعیین کنید تا به صورت روزانه، هفتگی و یه بار در هفته به شما هشدار دهد.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB210 دارای ویژگی پاسخگویی با فشردن هر دکمه، هنگامی که تماس ورودی دارید می باشد. دکمه ها، موقعیت LCD و سایر عناصر این طراحی جمع و جور با دقت بر اساس ارگونومی طراحی شده است.

ابعاد گوشی بی سیم ۱۶۲* ۳۰* ۴۷ میلی متر و پایه ۵۰* ۹۹* ۹۹ میلی متر می باشد. وزن گوشی بی سیم و پایه به ترتیب ۱۱۰ و ۸۰ گرم است. گاهی گوشی تلفن بی سیم را با وجود گشتن منزل پیدا نمی کنید.

یک دکمه locator بر روی پایه تلفن تعبیه شده است. با فشردن آن تلفن به صدا در آید و در یافتن تلفن به شما کمک کند. باطری مورد استفاده تلفن بی سیم از نوع نیکل متال هالید(Ni-MH) و قابل شارژ می باشد.

۱۶ ساعت مکالمه را با ۷ ساعت شارژ گوشی بی سیم برای شما فراهم می آورد. همچنین تلفن بی سیم تا ۲۸۰ ساعت در حالت آماده به کار خواهد ماند.

اطلاعات تکمیلی

وزن 1 کیلوگرم
وزن محصول

پایه 80 گرم,, گوشی بی سیم 130 گرم

ابعاد بی سیم

162* 30* 47 میلی متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

تک خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

1.4 اینچ

کالر آیدی

دارد

دفترچه تلفن

50 شماره

دسترسی به شماره

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

16 ساعت

استندبای

280 ساعت

تعداد گوشی

تک گوشی

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB210”
ممکن است دوست داشته باشید