۲۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9581

تلفن بیسیمتلفن پاناسونیک

🔸منشی تلفنی

🔸حالت کنفرانس

🔸کاهنده نویز

🔸نصب روی دیوار

- +
شناسه : KX-TG9581
برچسب:

شرح

معرفی و بررسی

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل kx-tg9581

 

خرید تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9581 ارزان

 

تلفن بیسیم پاناسونیک مدل kx-tg9581 یک محصول هوشمند با فناوری پیشرفته می باشد. این تلفن در کشور مالزی به ساخت رسیده است. پشتیبانی تلفن از ۲ خط شهری تجارت شما را آسان و راحت می کند.

این محصول پاناسونیک را می توانید تا ۱۲ گوشی بی سیم ارتقا دهید. سیستم تلفن KX-TG9581 از فناوری DECT 6.0 Plus پشتیبانی می کند. این تکنولوژی صدای شفاف، حفظ حریم شخصی و امنیت سیگنال های دوربرد را تضمین می کند.

فرکانس تلفن ۱.۹ گیگاهرتز می باشد و با امواج رادیویی دستگاه های دیگر تداخلی ایجاد نمی کند. برد عملکرد تلفن تا شعاع ۵۰ متر داخلی و ۳۰۰ متر فضای خارجی را پوشش می دهد. 

با تلفن پاناسونیک مدل kx-tg9581b-black قابلیت کنفرانس مکالمه ای همزمان ۲ شخص دیگر داشته باشید. این ویژگی امکان برگزاری یک میز گرد دوستانه و یا کاری را از راه دور فراهم می کند. شنیدن صدای مخاطب در مکان شلوغ بسیار دشوار می باشد.

سیستم کاهش نویز تلفن بسیار پیشرفته می باشد و صداهای اطراف را در حین مکالمه کاهش می دهد. در زمان های که برق قطع می شود، ۲ عدد باطری داخل تلفن رومیزی قرار دهید. در این حین تا ۷۵ دقیقه می توانید از تلفن تا اتصال مجدد برق استفاده کنید. این تلفن بی سیم را می توانید با ۴ گوشی هوشمند همگام سازی کنید.

با قابلیت Link to Cell از طریق بلوتوث به تلفن همراه متصل شوید و مکالمات خود را با استفاده از گوشی بی سیم انجام دهید. تماس های گوشی به طور خودکار به تلفن بی سیم هدایت می شود. شما می توانید آهنگ های زنگ های متفاوتی را برای تلفن بگذارید تا تماس های تلفن همراه را از تماس های دیگر تشخیص دهید.

پشتیبانی از ۲ خط مزایای زیادی برای شما به همراه دارد. با خطوط اختصاصی جداگانه کنترل و مدیریت تماس های کاری و خصوصی آسان می شود. همچنین می توانید برای هر خط یک پیام صوتی مجزا داشته باشید.

تلفن پاناسونیک kx-tg9581 دارای دفترچه تلفن ۳۰۰۰ شماره ای می باشد. شماره های گوشی همراه خود را با سرعت بالا و به راحتی از طریق بلوتوث به تلفن منتقل کنید. شماره های مزاحم و تبلیغات تلفنی باعث کلافگی در طول روز می شوند. می توانید تا ۲۵۰ شماره را مسدود کنید تا تماس های آن ها به طور خودکار لغو شود.

زمان های که در منزل حضور ندارید یا در صورت عدم پاسخگوی تماس گیرنده می تواند برای شما پیغام بگذارد.  منشی تلفن دارای حافظه ۶۰ دقیقه ای می باشد. کالرآیدی یک سیستم ضروری برای تمامی تلفن های بی سیم می باشد. شماره های تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود. اما این تلفن دارای کالرآیدی گویا است که شماره و نام تماس های ورودی به زبان انگلیسی اعلام می شود.

نمایشگر LED بزرگ ۲.۳ اینچی تلفن رومیزی را می تواند برای حداکثر سهولت در استفاده و مشاهده تنظیم کنید. صفحه نمایش گوشی بی سیم نیز ۱.۸ اینچ  می باشد.

تلفن ۹۵۸۱ پاناسونیک با طراحی شیک و چشمگیر مناسب هر دکوراسیونی است. باطری مورد نیاز دستگاه قابل شارژ و از نوع نیکل متال هالید (Ni-MH) می باشد. گوشی را ۷ ساعت روی پایه قرار دهید تا ۱۵ ساعت مکالمه داشته باشید. همچنین تلفن به مدت ۷ روز ( ۱۶۸ ساعت) در حالت آماده به کار می ماند.

اطلاعات تکمیلی

وزن 2 کیلوگرم
ابعاد بی سیم

168 ×48 × 31 ميلی متر

نوع تلفن

بی سیم

تعداد خطوط تلفن

دو خط

کشور سازنده

مالزی

گارانتی

12 ماه عصر ارتباطات

برد فرکانس

1.9 گیگاهرتز

برد مکالمه

50 متر داخلی 300 متر خارجی

نمایشگر تلفن

تلفن رومیزی 2.3 اینچ, گوشی بی سیم 1.8 اینچ

نور صفحه نمایش

دارد

دفترچه تلفن

3000 شماره

منشی تلفنی

دارد

حافظه منشی

60 دقیقه

حالت کنفرانس

دارد

انتقال تماس

دارد

بلاک تماس مزاحم

دارد

دسترسی به شماره

دارد

کاهنده نویز

دارد

جک هدفون

دارد

اسپیکر دیجیتالی

دارد

تنظیم آهنگ زنگ

دارد

حالت سکوت

دارد

منبع انرژی

برق 220 ولت

نوع باتری

Ni-MH

زمان مکالمه

15 ساعت

استندبای

168 ساعت

نصب دیواری

دارد

بلوتوث

دارد

هیچ مورد علاقه ای وجود ندارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید “تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG9581”
ممکن است دوست داشته باشید